Do sprzedaży w sklepach sieci Biedronkatrafiło ok. 40 zupełnie nowych produktów, wybranych w ramach Innowacji Biedronki, czyli specjalnej edycji projektu konsumenckiego Testujemy. W przeprowadzonym w kwietniu br. badaniu klienci oceniali ponad 200 nowości, zgłoszonych przez partnerów handlowych sieci. Najlepsze z nich będą dostępne w sklepach Biedronka do 28 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
Oddano ponad 81 tys. głosów. Konsumenci wybrali artykuły z różnych kategorii, w tym m.in. dania gotowe, słodycze, napoje i przekąski.
Na sklepowych półkach klienci znajdą m.in. frytki z kurczaka, które zdobyły najwięcej głosów w badaniu. Dużą popularnością cieszyły się również: pudding chia, warzywa na patelnię z ciecierzycą, roladki a’la devolaille oraz desery: m.in. lody na patyku
o smaku mango z wiórkami kokosowymi, lody smoothie czy napój kawowy.
Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Projekt wpisuje się w strategię sieci Biedronka, której fundamentem jest wsłuchiwanie się w opinie i oczekiwania klientów dotyczące oferty.
Źródło: JMP