Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.
MAKRO Polska wspiera promocję gotowania w Polsce na wielu różnych płaszczyznach, m.in. poprzez zaangażowanie w polską edycję programu „MasterChef” od początku jej istnienia, czyli od 2012 roku. MAKRO dostarcza uczestnikom wysokiej jakości produkty, z których przygotowują oni swoje konkursowe dania. Udział w programie „MasterChef” to dla nas również szansa zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców, jak zróżnicowaną i rozbudowaną ofertę mogą znaleźć w naszych halach – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.
Źródło: Makro Polska
Partnerzy portalu