We wrześniu minionego roku Tesco wprowadziło na półki sklepów ponad 300 produktów marki Value w nowej odsłonie. Dziś firma promuje markę w spotach telewizyjnych. Produkty Value wsparte będą także w ulotkach i gazetkach promocyjnych sieci. W komunikacji nacisk położono na produkty kulinarne, informuje Centrum Prasowe sieci.
Tesco zmieniło markę Value wprowadzając nowe logo, opakowania i oznaczenia w sklepach jesienią 2014 roku. Jednocześnie poprawiono jakość produktów, które zostały przetestowane przez 12 tys. klientów. Produkty objęte są mechanizmem „Gwarancji 100% satysfakcji” – Tesco bezwarunkowo zwraca pieniądze, jeśli tylko produkt nie trafił w gusta klienta.
W styczniowej kampanii informacyjnej, pod hasłem „Smaku wiele za niewiele”, firma promuje produkty spożywcze marki Value. W ulotkach i gazetkach promocyjnych można znaleźć przepisy na proste i niedrogie dania z produktów Value, zaś w spotach telewizyjnych promowane są wybrane produkty marki. To równocześnie debiut Tesco Value w telewizji. Spoty emitowane będą przez cztery tygodnie.
Tesco Value pojawiło się na polskim rynku w 1998 roku. Obecnie na półkach sklepów Tesco znajdziemy 326 artykułów marki Value w najniższych cenach w swojej kategorii. Oferta obejmuje wszystkie kategorie produktów codziennego użytku w najpopularniejszych wariantach smakowych czy zapachowych.
Źródło: http://www.tesco-polska.pl - styczeń 2015