Podczas VIII Ogólnopolskiego Kongresu Handlu i Dystrybucji, sieć supermarketów Mila otrzymała nagrodę MARKET ROKU 2015 w kategorii „NAJBARDZIEJ UDANY DEBIUT”. W tym roku Jury, składające się z fachowców związanych z branżą FMCG, wyłoniło supermarkety Mila spośród 20stu sklepów sektora spożywczego, w ramach konkursu „Market Roku i Drogeria Roku 2015”.
Wydawca opiniotwórczego miesięcznika branżowego „Wiadomości Handlowe”, podczas VIII Ogólnopolskiego Kongresu Handlu i Dystrybucji „Market Roku i Drogeria Roku 2015”, nagrodził sieć supermarketów Mila w kategorii „NAJBARDZIEJ UDANY DEBIUT”. Gala wręczenia nagród poprzedzona była spotkaniem, w którym uczestniczyło blisko 400stu przedstawicieli handlu spożywczego i drogeryjnego. Kongres ten, od ośmiu lat gromadzi kluczowych przedstawicieli polskiego handlu, przemysłu oraz dostawców usług.
Źródło: MILA