Mila otworzyła 167 sklepów - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Mila otworzyła 167 sklepów

Supermarkety Mila specjalizują się przede wszystkim w stoiskach tradycyjnych takich jak: mięsa, wędliny i sery, owoce i warzywa oraz pyszne ciasta. Nowa marka to 167 sklepów, które odnaleźć można w 12 województwach. W kolejnych miesiącach sieć będzie się sukcesywnie rozwijać, planowane ponad 30 otwarć rocznie. Do końca lutego nowe placówki handlowe powstaną dla mieszkańców Dwikóz, Łosic, Tomaszowa Mazowieckiego, Piły, Starego Sącza, Modlina, Biłgoraja, Sierakowa oraz Pisza, informuje pressroom sieci.

Przy tworzeniu nowej sieci przyświecał nam cel stworzenia miejsca przyjaznego klientom, w którym codziennie dostępny będzie szeroki asortyment świeżej żywności – mówi Artur Kasner, prezes Zarządu spółki market-Detal, która jest właścicielem marki Mila.Klienci dużo częściej niż kiedyś rezygnują z hipermarketów na rzecz supermarketów. Robią to, ponieważ proponujemy szeroki dostęp do produktów zarówno znanych, jak i  regionalnych marek, a przy tym zachowujemy wysokie standardy obsługi. Czas w jakim klienci mogą zrobić zakupy musi być dostosowany do ich szybkiego tempa życia.

17 stycznia marka Mila świętowała otwarcie we wszystkich 167 supermarketach, jednocześnie na terenie całej Polski. Nie zabrakło wyśmienitych degustacji owoców i wędlin, jak również uczczenia tej miłej chwili tortem z wszystkimi klientami. W ten dzień ruszyła również wyjątkowa promocja konsumencka „Karta Miłego Klienta”, która nagradza codzienne zakupy miłymi nagrodami. Szczegóły promocji, która obowiązuje do 28 lutego lub do wyczerpania zapasów, można odnaleźć na stronie www.mila.pl oraz na fanpage’u na Facebooku – Mila. Zakupy, aż miłoWarto tam dołączyć, aby być na bieżąco z aktualną ofertą i promocjami, nowej, świeżej sieci MILA.

Proces rebrandingu na sklepach był wyjątkowo dużym przedsięwzięciem i dotyczył wszystkich 167 supermarketów, należących do spółki market-Detal. W niespełna dwa tygodnie dokonano zmiany wystroju, zarówno wewnątrz sklepu, jak i na zewnątrz. Pojawiła się nowa kolorystyka, wizualizacje kategorii ułatwiające nawigację w sklepie oraz nowa oprawa stoisk sprzedażowych. W większej części sklepów, na jednym z kluczowych działów – wędliny, mięso i sery, znalazła miejsce nowoczesna attyka, przedstawiająca w apetyczny sposób ofertę stoiska.  W asortymencie sklepu dostępna jest szeroka gama produktów, między innymi od dotychczasowych producentów jak i nowych dostawców, a to wszystko aby zaspokoić potrzeby klientów. Natomiast nowy system komunikacji promocji przy półce ułatwia kupującym skorzystanie z ciekawej oferty oraz promocji. Obsługa również zyskała nowy wygląd poprzez stroje, które są spójne z nową identyfikacją wizualną sieci Mila. Dzięki ofercie produktowej i promocyjnej oraz pomocy obsługi, konsumenci mogą dokonać zakupów w miłej atmosferze.

Nasi klienci odnajdą w sklepach Mila bogaty asortyment świeżych warzyw i owoców, pachnących wędlin i mięs, różnorodnych serów oraz pysznych ciast – takich, jak z cukierni, produkty zdrowe i regionalne, jak również spotkają się z przyjazną i pomocną obsługą – mówi Sylwii Kocon, dyrektor marketingu. Dzięki czemu realizujemy naszą misję, która mówi, że „chcemy być blisko konsumenta, poprzez dopasowany asortyment do jego potrzeb, będąc specjalistami w produktach świeżych oraz zapewniając miłą atmosferę zakupów”. Warto podkreślić, że nasze sklepy obecne są w 89 miejscowościach w Polsce, a już w lutym otworzymy kolejne 9 placówek. Do końca roku łącznie powstanie ponad 30 nowych supermarketów.

O zadowolenie klientów dba ponad 5 500 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu detalicznym, pracujących w sklepach, w biurach (Inowrocławiu, siedzibie firmy, Płocku i Warszawie) oraz w nowo uruchomionym Centrum Logistycznym w miejscowości Krągola, z którego codziennie dojeżdżają do sklepów produkty.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.