Mila rusza z kampanią reklamową - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Mila rusza z kampanią reklamową

W związku z dynamicznym rozwojem sieci Mila, ruszyła nowa kampania reklamowa budująca wizerunek marki, informuje Centrum Informacyjne sieci. Plan mediowy przewiduje działania o ogólnopolskim zasięgu i uwzględniające m.in. radio, prasę, outdoor, internet, a także media społecznościowe. Koncept kreatywny kampanii, pod hasłem: „Znamy się”, podkreśla specjalizację w kategoriach świeżych, gwarantując przy tym codziennie szeroką ofertę produktową. To także ukłon w stronę obecnych klientów, którzy już znają sklepy Mila.

Kampania nowej, świeżej sieci supermarketów Mila ruszyła na początku marca i przewiduje szerokie działania w mediach masowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Obejmują one radio, prasę, outdoor oraz internet, a także media społecznościowe. Celem kampanii jest rozpoczęcie budowy wizerunku nowych supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało szerokie spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną.

Koncept samej marki Mila, bazuje na aktualnych trendach wśród kupujących oraz mocnych stronach supermarketów Mila. Nasza komunikacja, jest zarazem nowoczesna, swojska i autentyczna. Nowa strategia jest ukierunkowana na „byciu blisko klienta”, dlatego chcemy, żeby sieć Mila stała się w świadomości naszych klientów po prostu dobrym sąsiadem – mówi Anna Kubicka, kierownik ds. Budowania i Rozwoju Marki

Motywem przewodnim konceptu kreatywnego „Znamy się”, wspieranego w pierwszej połowie roku kampanią reklamową, jest podkreślenie oferty z kluczowych kategorii, takich jak warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery oraz ciasta. Kreacja spotów radiowych oraz Key Visuali, łączy nowoczesność ze swojskością. Dla uwiarygodnienia przekazu pokazywani są ludzie, w domyśle pracownicy sklepów. Obsługa w supermarketach Mila, to bardzo ważny element budowania wizerunku marki, dlatego sieć mocno stawia na pracowników sklepów, którzy codziennie dbają o świeżość i jakość produktów, tak aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta.

Podjęliśmy się wyzwania stworzenia platformy umożliwiającej zarówno wprowadzenie nowej sieci na rynek, jak i budowania regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej. Za wszystkimi atrybutami supermarketów MILA stoi człowiek. Dlatego platformę komunikacji, umożliwiającą zarówno wprowadzenie nowej sieci, jak i budowanie regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej,  oparliśmy na idei "Znamy się". Choć nie pokazujemy konkretnych sylwetek, to osoby odpowiedzialne za asortyment i obsługę są bohaterami naszych visuali – mówi Monika Rudnik, Account Director 4Frame.

Spółka market-Detal posiada obecnie 178 sklepów i zatrudnia blisko 5 800 osób oraz planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Rocznie powstawać będzie ponad 30 sklepów.

 
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.