W związku z dynamicznym rozwojem sieci Mila, ruszyła nowa kampania reklamowa budująca wizerunek marki, informuje Centrum Informacyjne sieci. Plan mediowy przewiduje działania o ogólnopolskim zasięgu i uwzględniające m.in. radio, prasę, outdoor, internet, a także media społecznościowe. Koncept kreatywny kampanii, pod hasłem: „Znamy się”, podkreśla specjalizację w kategoriach świeżych, gwarantując przy tym codziennie szeroką ofertę produktową. To także ukłon w stronę obecnych klientów, którzy już znają sklepy Mila.
Kampania nowej, świeżej sieci supermarketów Mila ruszyła na początku marca i przewiduje szerokie działania w mediach masowych o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Obejmują one radio, prasę, outdoor oraz internet, a także media społecznościowe. Celem kampanii jest rozpoczęcie budowy wizerunku nowych supermarketów Mila, jako specjalistów od kategorii świeżych z odpowiednim asortymentem i miłą obsługą. Zaplanowane zostało szerokie spektrum działań budujących główne atrybuty marki poprzez komunikację wizerunkową i promocyjną.
Koncept samej marki Mila, bazuje na aktualnych trendach wśród kupujących oraz mocnych stronach supermarketów Mila. Nasza komunikacja, jest zarazem nowoczesna, swojska i autentyczna. Nowa strategia jest ukierunkowana na „byciu blisko klienta”, dlatego chcemy, żeby sieć Mila stała się w świadomości naszych klientów po prostu dobrym sąsiadem – mówi Anna Kubicka, kierownik ds. Budowania i Rozwoju Marki
Motywem przewodnim konceptu kreatywnego „Znamy się”, wspieranego w pierwszej połowie roku kampanią reklamową, jest podkreślenie oferty z kluczowych kategorii, takich jak warzywa i owoce, wędliny i mięsa, sery oraz ciasta. Kreacja spotów radiowych oraz Key Visuali, łączy nowoczesność ze swojskością. Dla uwiarygodnienia przekazu pokazywani są ludzie, w domyśle pracownicy sklepów. Obsługa w supermarketach Mila, to bardzo ważny element budowania wizerunku marki, dlatego sieć mocno stawia na pracowników sklepów, którzy codziennie dbają o świeżość i jakość produktów, tak aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby klienta.
Podjęliśmy się wyzwania stworzenia platformy umożliwiającej zarówno wprowadzenie nowej sieci na rynek, jak i budowania regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej. Za wszystkimi atrybutami supermarketów MILA stoi człowiek. Dlatego platformę komunikacji, umożliwiającą zarówno wprowadzenie nowej sieci, jak i budowanie regularnej, spójnej komunikacji wizerunkowo – promocyjnej, oparliśmy na idei "Znamy się". Choć nie pokazujemy konkretnych sylwetek, to osoby odpowiedzialne za asortyment i obsługę są bohaterami naszych visuali – mówi Monika Rudnik, Account Director 4Frame.
Spółka market-Detal posiada obecnie 178 sklepów i zatrudnia blisko 5 800 osób oraz planuje dynamiczny rozwój w najbliższych latach. Rocznie powstawać będzie ponad 30 sklepów.