Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt z gamy „Jakość z Natury Carrefour”: kurczaka chowanego na wolnym wybiegu bez antybiotyków i karmionego paszą bez GMO. To efekt współpracy Carrefour Polska z wyselekcjonowanymi hodowcami z Podlasia, donosi centrum informacyjne sieci handlowej.
Kurczak „Jakość z Natury Carrefour” chowany jest na czystych terenach Polski wschodniej, dostęp do wolnego wybiegu ma przez cały rok. Dzięki profilaktyce chorób wykorzystującej naturalne ekstrakty roślinne, kurczak chowany jest bez antybiotyków, a w pełni roślinna pasza, którą jest karmiony nie zawiera składników modyfikowanych genetycznie, soi oraz oleju sojowego. Wszystkie te czynniki, a także wolniejszy wzrost – kurczaki z chowu wybiegowego „Jakość z Natury Carrefour” żyją średnio 20 dni dłużej niż standardowo chowane kurczęta – wpływają na smak oraz walory kulinarne mięsa.
Kurczak sygnowany znakiem „Jakość z Natury Carrefour” dostępny jest w wybranych hipermarketach i supermarketach na terenie całej Polski. W ofercie znajduje się tuszka, filet, podudzia, skrzydła, uda oraz porcja rosołowa. Lista lokalizacji, w których kupić można kurczaka z chowu wybiegowego dostępna jest pod adresem:http://www.carrefour.pl/produkty/jakosc-z-natury-carrefour/kurczak-z-chowu-wybiegowego.
Obecnie Carrefour coraz intensywniej poszerza swoja ofertę handlową, wprowadzając do sprzedaży produkty odznaczające się wysoką jakością. Przykładem takich produktów jest gama „Jakość z Natury Carrefour” opracowana we współpracy z polskimi rolnikami, hodowcami i producentami. Tworzą ją wyłącznie produkty najwyższej jakości, których proces produkcji identyfikowalny jest „od pola do talerza”. Poza kurczakiem z chowu wybiegowego w skład gamy wchodzą: masło, twaróg, pstrąg, marchew, ziemniaki, cebula, jabłka, sok tłoczony z jabłek, miód, a także produkty importowane: szynka serrano z Hiszpanii i łosoś z Norwegii. Warto podkreślić, że zanim produkty oznaczone zostaną znakiem „Jakość z Natury Carrefour”, przechodzą szereg testów jakościowych i badań, tak aby klienci Carrefour mieli gwarancję jakości i smaku.
W 2015 roku Carrefour będzie promować gamę produktów „Jakość z Natury Carrefour” podczas pokazów kulinarnych organizowanych w hipermarketach na terenie całej Polski. Pokazy poprowadzi znany szef kuchni David Gaboriaud, prowadzący program „David w Europie” w telewizji Kuchnia+.
Carrefour dąży do jednego celu – chcemy, żeby konsumenci mieli łatwy dostęp do produktów najwyższej jakości, pochodzących z najlepszych regionów Polski i Europy, wytwarzanych przez lokalnych producentów w tradycyjny sposób, bez użycia środków chemicznych, z poszanowaniem dla środowiska naturalnego. Warto osobiście przekonać się o wysokich walorach smakowych produktów „Jakość z Natury Carrefour” przychodząc na pokazy kulinarne i degustacje w naszych sklepach – mówi Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
Współpraca z polskimi producentami przy projekcie „Jakość z Natury Carrefour” oraz wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów, które uwzględniają oczekiwania konsumentów dotyczące wysokich walorów smakowych oraz poszanowania środowiska, takich jak gama produktów „Jakość z Natury Carrefour” są elementem strategii Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie w Carrefour Polska. Strategia ta zakłada działania w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.