Pierwsze efekty projektu Biedronki - "Testujemy" - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Pierwsze efekty projektu Biedronki - "Testujemy"

4 miesiące od uruchomienia platformy internetowej dającej klientom Biedronki możliwość testowania produktów przed ich wprowadzeniem do sprzedaży, w sklepach Biedronka pojawił się pierwszy produkt wybrany w tym trybie - sos do grilla Madero o smaku jalapeño, donosi dyskont. Sos oznaczony specjalną etykietą akcji dostępny będzie w ofercie czasowej od 7 sierpnia. Od początku działania platformy ponad 60 tysięcy osób wzięło udział w projekcie Testujemy.

Na początku kwietnia br. uruchomiony został nowy projekt konsumencki Testujemy, w ramach którego klienci sklepów Biedronka mogą brać udział w ocenie wybranych grup produktów i tym samym decydować, jakie nowe produkty pojawią się w ofercie.

Pierwszą grupą produktów poddaną ocenie 500 klientów – testerów były sosy do grilla. Wśród testowanych smaków sosów znalazły się: jalapeño, musztardowo-miodowy, duński, jabłkowo – chrzanowy oraz smoked banana. Sos o smaku papryczki jalapeño zgromadził najwięcej, bo aż 27,5% głosów i tym samym stał się zwycięzcą testu. Wszyscy klienci, którzy wzięli udział w teście sosów i wytypowali preferowany smak otrzymają go w prezencie wraz z listownym podziękowaniem za udział w akcji. Sos do grilla Madero o smaku jalapeño (450 g) dostępny w cenie 3,49 zł wzbogaci asortyment sosów tej marki dostępnych na stałe w dwóch smakach: czosnkowym i hamburger. Producentem sosu jest firma Develey Polska Sp. z o.o.

Ten i kolejne zwycięskie produkty bardzo łatwo będzie można znaleźć w sklepach dzięki dedykowanym oznaczeniom w postaci plakatów i flag, swoje miejsce będą miały także w gazetkach oraz na stronie internetowej www.testujemy.biedronka.pl  Do tej pory w kolejnych edycjach programu Testujemy klienci degustowali w ramach testu nowych produktów chrupki, zaś w ramach testów rekomendacji mięso na grilla, napoje oraz lody. Kolejna odsłona programu będzie miała miejsce 11 sierpnia.

Projekt Testujemy powstał z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach. Znakiem rozpoznawczym programu jest dedykowane logo Testujemy, co najlepsze do Biedronki, które nawiązuje do logotypu sieci. Aby zostać testerem, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny w serwisiewww.testujemy.biedronka.pl. Po rejestracji i zalogowaniu użytkownicy będą otrzymywać informacje o aktualnych testach  i rankingach.

Celem akcji Testujemy jest również podnoszenie świadomości konsumenckiej.
W tym obszarze Biedronka realizowała m.in. wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia program „Czytajmy etykiety”, w ramach którego klienci mogli skorzystać z bezpłatnych porad dietetyków i otrzymać materiały edukacyjne na temat właściwej interpretacji etykiet zamieszczanych na produktach spożywczych.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.