Tomek Woźniak- ambasadorem marki Piotr i Paweł „Zawsze Jakość”, informuje Centrum Prasowe sklepu.
Tomek Woźniak, od roku współpracujący z siecią Piotr i Paweł, został ambasadorem produktów Piotr i Paweł „Zawsze Jakość”. Nowa twarz marki to młody szef kuchni, właściciel restauracji Kitchen w Warszawie, osobowość medialna znana m.in z DD TVN, Kuchnia + oraz magazynu Kuchnia.
Tomek Woźniak gotuje wspólnie z Ewą Chodakowską w programie Be Active na kanale Kuchnia. Był twarzą kampanii społecznych (Pokochaj Olej Rzepakowy, New Generation), mających na celu poprawę świadomość kulinarnej w Polsce. Lubi wyzwania, dlatego prowadził warsztaty kulinarne na Stadionie Narodowym, w Puszczy Białowieskiej oraz w auli SGH na ponad 200 osób! Przebiegł 7 maratonów, podróżuje po świecie odkrywając street food oraz przygotowuje się do IronMen'a. Niedługo wydaje swoją pierwszą książkę.
-Tomek Woźniak to prawdziwy, inspirujący innych, pasjonat gotowania, pełen kreatywności i chęci eksperymentowania. Żyje aktywnie, uprawia sporty, podróżuje. Nasza sieć stara się dostarczać pozytywne emocje w kupowaniu i jedzeniu. Tomek doskonale wpisuje się więc w naszą strategię . Marka Piotr i Paweł „Zawsze jakość”, którą promuje Tomek, jest doskonała jakościowo, w atrakcyjnej cenie, a oferowany asortyment obejmujący ponad 700 produktów pozwoli ugotować zarówno klasyczny obiad jak i najbardziej wyszukane danie- skomentowała Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu sieci Piotr i Paweł.
Współpraca pomiędzy siecią a Tomkiem Woźniakiem obejmie przede wszystkim kampanię prasową oraz w internet.