Najdynamiczniejszy w historii rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marek własnych do 1000 produktów oraz rozwój koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus ( Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz oraz POLOmarket) - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2014 roku, informuje Centrum Informacyjne sieci.
Mijający rok jest najdynamiczniejszym w historii rokiem pod względem ilości otwarć nowych sklepów ( 17 placówek): Piotr i Paweł wzmocnił swoją obecność w strategicznych dla Sieci aglomeracjach warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i wrocławskiej. Pierwsze supermarkety pojawiły się w Krakowie oraz Częstochowie. Sklepy Piotr i Paweł są już w każdym województwie, w 60 miastach w Polsce. Tempo rozwoju oraz wzrastające zadowolenie klientów z zakupów pozwoliły zrealizować obrót za rok 2014 w wysokości 2.035 mld co ze wzrostem 5,6% plasuje Piotra i Pawła w czołówce najdynamiczniej rozwijających się sieci spożywczych w Polsce.
Rok 2014 to również silne wzmocnienie aliansu zakupowego, który sieć współtworzyła z Bać-Polem i Topazem, poprzez dołączenie do niego sieci POLOmarket. To duże wydarzenie i sygnał, że polskie przedsiębiorstwa mogą doskonale współistnieć i współpracować na konkurencyjnym rynku. Dziś marka ekonomiczna "Lubię" zaspakajająca potrzeby konsumentów najbardziej wrażliwych na cenę liczy 120 pozycji.
Ubiegły rok to również rok intensywnego rozwoju marek własnych "Piotr i Paweł" i "Kuchnia Polki".