Piotr i Paweł już drugi raz został partnerem projektu, łączącego wiedzę biznesową i akademicką, przygotowanego przez studentów UAM, pt. Brains Attack!
Brains attack! to system rywalizacji między studenckimi teamami Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM. Każdego miesiąca studenckie drużyny rozwiązują jedno zadanie przygotowane przez firmę partnerską. Za każde zadanie drużyny otrzymują punkty. Wraz z końcem roku teamy, które otrzymały najwięcej punktów wybierają w jakiej firmie będą chciały odbyć staż. Ale to nie wszystko. Część rozwiązań może zostać wdrożona w życie jeszcze przed rozpoczęciem staży, informuje Centrum Prasowe delikatesów.
W ubiegłym roku Piotr i Paweł nagrodził płatnymi stażami 3 studentom, doceniając ich wiedzę i zaangażowanie podczas projektu.
Tegoroczny Brains Attack zostanie zakończony w czerwcu 2015. Wtedy też zostaną wyłonieni finaliści projektu 2014/2015.
Brains Attack doskonale pomaga wymieniać doświadczenie biznesowe i wiedzę teoretyczną.