Piotr i Paweł zwycięzcą Retailer of the Year 2014, informuje centrum prasowe sieci.
Gala „Retailer of The Year. Wybrany przez Dostawców”, która w tym roku odbyła się już po raz piąty jak zwykle przyniosła wiele emocji. Nagrody przyznawane są najlepszym sieciom handlowym w 7 kategoriach na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Nielsen i obejmuje przedstawicieli producentów FMCG – i są jedynym w Polsce wyróżnieniem przyznawanym przez dostawców FMCG sieciom detalicznych oraz hurtowym, z którymi najlepiej im się współpracuje.
W badaniu ocenie podlegały takie kryteria, jak warunki handlowe, współpraca w ramach łańcucha dostaw, działania promocyjne sieci, wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych, innowacyjność, estetyka hal sprzedaży, terminowość realizacji zobowiązań, kontakt z reprezentantami sieci oraz wygląd materiałów marketingowych.
Nagrodę główną w kategorii supermarket „Retailer of the Year 2014. Wybrany przez dostawców” otrzymała sieć Piotr i Paweł.