„Produkty pakowane stało wagowe znajdują swoje uznanie najczęściej u klienta niecierpliwego, spieszącego się i lubiącego tego typu wędliny.”
– mówi Piotr Pokrywka, kupiec sieci Nasze Sklepy Avita.
Remigiusz Zagraba: Jak w kilku zdaniach opisałby Pan działalność sieci NASZE SKLEPY AVITA?
Piotr Pokrywka: Sieć sklepów Avita jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Liczymy ponad 100 placówek handlowych w Małopolsce, Podkarpaciu, woj. śląskim oraz świętokrzyskim. Sieć skupia właścicieli sklepów w grupę pod nazwą NASZE SKLEPY AVITA. Naszym głównym zadaniem jest promocja i współdziałanie polskiego handlu. Popieramy i promujemy polskie produkty i polskich producentów.
R.Z.: Za jakie działania klienci najbardziej cenią sklepy AVITA?
P.P.: Nasze placówki handlowe są chętnie odwiedzane przez klientów, wiele z nich jest z nami od początku działalności. Klienci czują się docenieni przez fachową, miłą i sprawną obsługę naszego personelu. Stawiamy na kontakt z klientem, krótką konwersację i pomoc w dobrym wyborze oczekiwanego przez klienta produktu. Myślę, że właśnie to sprawia, że klienci tak chętnie do nas wracają.
R.Z.: Polacy uwielbiają robić zakupy mięsa i wędlin w tradycyjny sposób czyli na wagę, choc z analiz rynkowych coraz częściej wybierają z wygody paczkowane i już plastrowane. Jaki sposób sprzedaży tychże produktów jest obecny w Państwa sklepach?
P.P.: Mięso i wędliny w naszych sklepach oferowane są w ladzie tradycyjnej, gdzie klient dokonuje swobodnego wyboru poszukiwanych produktów. Natomiast klienci lubiący wędliny paczkowane znajdą je w bonetach chłodniczych, gdzie oferujemy produkty wiodących polskich producentów.
R.Z.: Jak według Pana będzie wyglądała przyszłość produktów paczkowanych i czy będzie się dynamicznie rozwijać na polskim rynku?
...
R.Z.: Na podstawie Pana obserwacji jakich wędlin najczęściej szukają obecnie konsumenci?
...