„Produkty pakowane staÅ‚o wagowe znajdujÄ… swoje uznanie najczęściej u klienta niecierpliwego, spieszÄ…cego siÄ™ i lubiÄ…cego tego typu wÄ™dliny.”
– mówi Piotr Pokrywka, kupiec sieci Nasze Sklepy Avita.
Remigiusz Zagraba: Jak w kilku zdaniach opisałby Pan działalność sieci NASZE SKLEPY AVITA?
Piotr Pokrywka: Sieć sklepów Avita jest obecna na rynku od ponad 20 lat. Liczymy ponad 100 placówek handlowych w MaÅ‚opolsce, Podkarpaciu, woj. Å›lÄ…skim oraz Å›wiÄ™tokrzyskim. Sieć skupia wÅ‚aÅ›cicieli sklepów w grupÄ™ pod nazwÄ… NASZE SKLEPY AVITA. Naszym gÅ‚ównym zadaniem jest promocja i wspóÅ‚dziaÅ‚anie polskiego handlu. Popieramy i promujemy polskie produkty i polskich producentów.
R.Z.: Za jakie działania klienci najbardziej cenią sklepy AVITA?
P.P.: Nasze placówki handlowe sÄ… chÄ™tnie odwiedzane przez klientów, wiele z nich jest z nami od poczÄ…tku dziaÅ‚alnoÅ›ci. Klienci czujÄ… siÄ™ docenieni przez fachowÄ…, miłą i sprawnÄ… obsÅ‚ugÄ™ naszego personelu. Stawiamy na kontakt z klientem, krótkÄ… konwersacjÄ™ i pomoc w dobrym wyborze oczekiwanego przez klienta produktu. MyÅ›lÄ™, że wÅ‚aÅ›nie to sprawia, że klienci tak chÄ™tnie do nas wracajÄ….
R.Z.: Polacy uwielbiajÄ… robić zakupy miÄ™sa i wÄ™dlin w tradycyjny sposób czyli na wagÄ™, choc z analiz rynkowych coraz częściej wybierajÄ… z wygody paczkowane i już plastrowane. Jaki sposób sprzedaży tychże produktów jest obecny w PaÅ„stwa sklepach?
P.P.: MiÄ™so i wÄ™dliny w naszych sklepach oferowane sÄ… w ladzie tradycyjnej, gdzie klient dokonuje swobodnego wyboru poszukiwanych produktów. Natomiast klienci lubiÄ…cy wÄ™dliny paczkowane znajdÄ… je w bonetach chÅ‚odniczych, gdzie oferujemy produkty wiodÄ…cych polskich producentów.
R.Z.: Jak wedÅ‚ug Pana bÄ™dzie wyglÄ…daÅ‚a przyszÅ‚ość produktów paczkowanych i czy bÄ™dzie siÄ™ dynamicznie rozwijać na polskim rynku?
...
R.Z.: Na podstawie Pana obserwacji jakich wędlin najczęściej szukają obecnie konsumenci?
...