Z początkiem marca ruszyła nowa ogólnopolska kampania sieci supermarketów spożywczych Intermarché. Kampania pod hasłem „To mnie inspiruje!” promuje nowy projekt kulinarny sieci - Atelier Intermarché, tworzony we współpracy z Michelem Rothem – znanym, francuskim szefem kuchni. Inauguracja projektu miała miejsce 27 lutego w trakcie uroczystej gali w hotelu Hilton w Warszawie, na której obecne były największe osobistości świata kulinarnego, gwiazdy i media. Wraz z początkiem okresu przedświątecznego sieć zaprezentowała kolejną odsłonę nowej kampanii, informuje centrum prasowe sieci.
Projekt Atelier Intermarché jest odpowiedzią na chęć eksperymentowania i zabawy gotowaniem, które są coraz bardziej widoczne w kuchniach polskich domów. Łączy on pasję gotowania ze świeżością produktów dostępnych w sklepach Intermaché - zgodnie z ideą „sami przygotowujemy to, co sprzedajemy". Mistrz Roth - żywa legenda francuskiej kuchni - łączy tradycję kuchni francuskiej, bliskiej Intermarché, z tradycją kuchni polskiej. Za pośrednictwem m.in. specjalnie przygotowanej strony internetowej Atelier IntermarchéMichel Roth, jeden z najlepszych kucharzy na świecie, ma przyjemność prezentować świeże podejście zarówno do typowo polskich, jak i innych dań. Miłośnicy gotowania - nowicjusze oraz entuzjaści z wieloletnim stażem, znajdą na niej unikalne receptury, opracowane i wypróbowane przez samego mistrza, oraz materiały wideo, inspiracje i wskazówki dotyczące etykiety przy stole oraz doboru wina.
- Projekt Atelier Intermarché opiera się na założeniu, że świeże produkty wysokiej jakości są podstawą dobrej kuchni i inspiracją do odkrywania nowych smaków. Poprzez kampanię z udziałem Michela Rotha chcemy podkreślić wyróżniki naszej sieci, jakimi są bez wątpienia świeże produkty: warzywa i owoce, mięso z własnego rozbioru, wędliny z własnej wędzarni czy wypiekane na miejscu pieczywo – podkreślaKrzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce.
Projekt Atelier Intermarché promuje seria telewizyjnych spotów wizerunkowych dedykowanych wyróżnikom sieci. W okresie wielkanocnym do komunikacji Atelier dołączyły również spoty świąteczne podkreślające świeżość produktów oferowanych przez sklepy Intermarché, które idealnie nadają się do przygotowania świątecznych potraw, jak również spoty promujące wyjątkową ofertę promocyjną na Wielkanoc.
Spoty nowej kampanii Intermarché emitowane są na antenie TVP1, TVP2, Polsat, TVN i na kanałach tematycznych. Dodatkowym wsparciem są programy z lokowaniem produktu (np. Dzień Dobry TVN). W ciągu roku realizowanych będzie kilka odsłon telewizyjnych. Ponadto prowadzona jest całoroczna ogólnopolska kampania internetowa, a od maja projekt będzie również promowany w prasie kobiecej. Komunikacja związana z Atelier Intermarché prowadzona jest też w punktach sprzedaży oraz w gazetkach handlowych sieci.
Kreację platformy komunikacji do działań Atelier Intermarché powierzono agencji reklamowej Opus B. Za przygotowanie spotów odpowiada studio produkcyjne Dynamo, natomiast emisję w mediach zapewnia Dom Mediowy Starcom.
Najnowszy spot promujący Atelier Intermarché można obejrzeć w serwisie YouTube.