1 lutego 2019 r. nastąpiło połączenie Stokrotki i Sano. Połączone spółki będą działać pod marką Stokrotka. Zmiana nazwy sklepów Sano będzie przebiegała stopniowo, a zakończenie procesu planowane jest w ciągu pierwszej połowy bieżącego roku.
Obecnie pod marką Sano działa 36 sklepów w północnozachodniej części Polski. W 2017 roku ich przychody przekroczyły 71 mln EUR.
Warto wspomnieć ,że pod koniec 2018 roku została przeprowadzona integracja sieci Aldik, należącej do Maxima Grupė od 2012 roku. W ramach tego procesu 30 sklepów należących do sieci zmieniło nazwę na Stokrotka.
W 2019 roku Maxima Grupė zamierza otworzyć kolejne 120-140 sklepów na pięciu rynkach. Wiele z nich będzie w Polsce. Spółka planuje także zainwestowanie co najmniej 100 mln EUR w bieżącym roku w ekspansję i modernizację swoich sieci sklepów na wszystkich rynkach.
Źródło: Stokrotka