W dniach 7 i 8 marca br. odbyły się spotkania przedstawicieli branży spożywczej z kupcami z sieci handlowych zorganizowane przez Centrum Konferencyjne KJOW. Portal FirmyMiesne.pl był Partnerem i Patronem medialnym wydarzenia.
Ponad 600 zaaranżowanych rozmów w czasie dwóch dni spotkaÅ„ z kupcami z sieci handlowych. NajwiÄ™cej rozmów przeprowadzili przedstawiciele z sieci Biedronka i Eurochash.
Pierwszego dnia Meat Market dla branży miÄ™snej, a drugiego Food Convienience & POW-er dla producentów daÅ„ gotowych oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.
Spotkania zorganizowane były w innowacyjnej formule - wszyscy uczestnicy mieli 10-15 minut na rozmowę z kupcem z wybranych przez siebie sieci handlowej. Sponsorem spotkań była firma Fenix Systems oferująca kompleksowe rozwiązania automatyzacji produkcji.
W czasie Meat Market uczestnicy mieli okazjÄ™ spotkać siÄ™ z ponad czterdziestoma kupcami z sieci handlowych. NajwiÄ™kszÄ… popularnoÅ›ciÄ… cieszyÅ‚y siÄ™ sieci Biedronka, Carrefour oraz Eurochash. Pozostali kupcy byli z takich sieci jak: Arhelan, Avita, Brnenka (z Czech), Deliktesy Centrum, Gobarto, Mila, Mirabelka, Stokrotka, Topaz i Wierzejki. Wydarzenie byÅ‚o też dobrÄ… okazjÄ… do rozmów pomiÄ™dzy ubojniami, a producentami wÄ™dlin i produktów miÄ™snych.
Drugiego dnia odbyÅ‚o siÄ™ spotkanie dla producentów daÅ„ gotowych Food Convienience oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego POW-er. Dla firm spożywczych byÅ‚a to okazja spotkania siÄ™
z kupcami z polskich sieci: Arhelan, Avita, Biedronka, Eurochash, Gobarto, Mila, Mirabelka, PRIM, SPS Handel, Stokrotka, Topaz, 1-minute i dwóch zagranicznych: Almi z BiaÅ‚orusi i Brnenka z Czech. Tego dnia najwiÄ™cej spotkaÅ„ odbyli kupcy sieci Biedronka, a nastÄ™pnie Eurocash Gastronomia i Stokrotka.
- Dobrze zorganizowana formuÅ‚a spotkania, nie da siÄ™ tego lepiej zaplanować. Mamy numer w kolejce, mamy informacjÄ™ wyÅ›wietlanÄ… na ekranie. Gdy jest nasza kolej to idziemy rozmawiać z kupcami. Moim zdaniem to dobre wydarzenie - mówi Jacek Malinowski z Agro-Wit, który uczestniczyÅ‚ w spotkaniu.
Na Food Convienience & POW-er firma Chias Brothers miała specjalne stoisko z sokami Chias
z nasionami chia.
- JesteÅ›my pierwszy raz na spotkaniu i bardzo nam siÄ™ podoba. SpotkaliÅ›my siÄ™ z dziewiÄ™cioma potencjalnymi partnerami handlowymi - mówi Marcin Kos z Chcias Brothers.
Uczestnicy spotkaÅ„ handlowych mieli dodatkowÄ… okazjÄ™ do rozmów podczas uroczystego obiadu przygotowanego przez catering czterogwiazdkowego Hotelu Mazurkas.
Oba wydarzenia odbyÅ‚y siÄ™ w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod WarszawÄ… w czasie specjalistycznych targów spożywczych Food Market Court i targów opakowaÅ„ Warsaw Pack. ByÅ‚a to okazja do obejrzenia ponad 200 stoisk wystawców. Celem targów byÅ‚o skupienie w jednym miejscu przedstawicieli wielu gałęzi branż spożywczych i opakowaÅ„ oraz ich klientów i stworzenie dogodnych warunków do kontaktów biznesowych.