FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Targi POLAGRA w nowym stylu

Targi POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji, dedykowane branży spożywczej
i sektorowi HoReCa. Wyróżnia je różnorodność, skala oraz biznesowa jakość jej uczestników, dzięki czemu stanowią platformę do rozwoju relacji biznesowych, również
o charakterze międzynarodowym. 

Na początku kwietnia organizatorzy tych najbardziej rozpoznawalnych targów branży spożywczej zakomunikowali, iż znane dotąd wydarzenia: POLAGRA FOOD, POLAGRA TECH oraz POLAGRA GASTRO i INVEST HOTEL trafiają pod wspólny, jeszcze silniejszy szyld marki POLAGRA. - Chcemy w ten sposób wykorzystać historyczny potencjał POLAGRY w budowaniu wydarzenia, które będzie za sobą niosło maksimum inspiracji, możliwości biznesowych i stanie się obowiązkowym punktem
w kalendarzach producentów żywności i kupców, również tych zza granicy, a także restauratorów
i  menedżerów obiektów noclegowych – wyjaśnia Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

Tegoroczna edycja wydarzenia, zgodnie z nową formułą, to trzy równoległe salony: FOOD, FOODTECH i HORECA. Salon FOOD będzie kusił żywnością stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów. Nie zabraknie oferty firm z sektora mięsnego i mleczarskiego, które od lat dominują na POLAGRZE, ale do współpracy zapraszane są także firmy reprezentujące inne sektory, w tym przetwórstwo owocowo-warzywne, słodycze, przyprawy, napoje, convenience food, vege, żywność funkcjonalna. 

 

Salon FOODTECH, z kolei, pozwoli zapoznać się nowymi technologiami pozwalającymi utrzymać najwyższe standardy bezpieczeństwa w produkcji żywności. Ekspozycję zajmą maszyny i urządzenia wykorzystywane w branży spożywczej, w szczególności w sektorze piekarskim i cukierniczym. Nie zabraknie też innowacji w zakresie rozwiązań do konfekcjonowania żywności. Do prezentacji w salonie HORECA zapraszani są natomiast producenci i dystrybutorzy wyposażenia dla restauracji i hoteli oraz urządzeń, a nawet całych konceptów, które usprawniają prace obiektów gastronomicznych
i noclegowych. Co więcej, w ramach poszczególnych salonów planowane jest utworzenie stref inspiracji, jak np. strefa Eko & Organic dla tych producentów i dystrybutorów żywności ekologicznej, którzy są zainteresowani współpracą na szerszą skalę, opartą o dostawy do sieci handlowych. 

 

Ekspozycji, wzorem lat poprzednich, będzie towarzyszył ciekawy program wydarzeń, w tym szkoleń
i debat na temat kondycji branży i nowych możliwości jej rozwoju, a także pokazów i konkursów kulinarnych. - Ostatnie miesiące przyniosły ogromne wyzwania dla branży związane z reorganizacją biznesu i strategii sprzedaży. Nie będzie ich też brakować w najbliższym czasie. Zmieniające się przepisy czy modele konsumpcyjne, będą wpływały na działalność sektora. Mamy nadzieję, że podczas POLAGRY, wraz z zaproszonymi ekspertami, uda się nam uporządkować przynajmniej jakąś część wiedzy i omówić najbardziej palące problemy w branży – komentuje Dariusz Wawrzyniak.

 

POLAGRA to wydarzenie o charakterze międzynarodowym. Kluczową rolę w tym aspekcie odgrywa projekt „Hosetd Buyers”, w ramach którego w ubiegłym roku targi odwiedzili przedsiębiorcy zainteresowani nawiązaniem współpracy handlowej z polskimi producentami żywności. Od tego roku proeksportowe strategie polskich producentów z grona wystawców targów POLAGRA, wspierane będą na nowo utworzonym serwis BuyPoland.pl służącym promocji polskiego potencjału eksportowego,
z branżą spożywczą na czele. Platforma wystartowała w kwietniu. Ma stanowić skuteczne narzędzie
w wyszukiwaniu przez zagranicznych kontrahentów polskich dostawców, również żywności. Już dziś podejmowane są działania w zakresie jej promocji, kierowane m.in. do polskich placówek dyplomatycznych i zagranicznych oddziałów PAIH. Idea i funkcjonalność BuyPoland.pl jest także rekomendowana klientom biznesowym z całego świata przez zagranicznych przedstawicieli Grupy MTP.

 

Taka kompozycja targów, w której tradycyjne spotkania wspierane są całorocznymi działaniami promocyjnymi, sprawia, że POLAGRA 2020 będzie zaskakiwać nie tylko mnóstwem odkryć kulinarnych, ale także tych biznesowych. Dla producentów żywności będzie to najciekawsze miejsce do eksploracji nowych źródeł kontraktów na rynkach CEE, a dla zwiedzających możliwość poznania trendów, innowacyjnych produktów i rozwiązań, których wspólnym mianownikiem jest smak.

 

Więcej informacji: www.polagra.pl 

 

Autor: Materiał promocyjny polagra.pl

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.