Bohaterami nowej kampanii informacyjnej hipermarketów Tesco są wędliny - świeże, tradycyjne, naturalne. Sieć sklepów zachęca do zapoznania się z szerokim asortymentem wyrobów tradycyjnych i regionalnych, oferując klientom możliwość skosztowania produktów, informuje pressroom sieci.
Twarzą kampanii „Dobre wędliny poznasz po smaku” jest Robert Makłowicz. Słynny krytyk kulinarny podkreśla, iż dobre szynki, wędliny i pasztety można poznać po kolorze i zapachu, ale najlepiej - po prostu je spróbować. Hipermarkety Tesco dają bowiem możliwość degustacji produktów na ladach wędliniarskich.
Poza reklamami telewizyjnymi, kampania wspierana jest także przez komunikaty IMS, POS TV, reklamy internetowe Google Lightbox, billboardy oraz dedykowany katalog dołączony do magazynu Claudia. Tesco koncentruje się na wędlinach Tesco Finest, przygotowywanych według tradycyjnych receptur, inspirowanych nierzadko ponad stuletnimi przepisami. W ofercie znajdziemy m.in. wędzoną i pieczoną nad ogniem polędwicę pilzneńską, nagrodzoną godłem „Teraz Polska” czy wyróżnioną certyfikatem „Doceń polskie” pieczoną szynkę z jabłkiem.
Z kolei dla miłośników regionalnych smaków, firma przygotowała ofertę 48 lokalnych dostawców, których produkty dostępne są tylko w sklepach regionu. Wśród dostawców znajdziemy m.in., Zakłady Mięsne „Wadowice”, Masarnię „Majer” oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Zychowicz”. Produkty w sklepach oznaczone są symbolem „Z naszego regionu”.
Spoty telewizyjne przygotowała agencja Red 8 Advertising, zaś za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initative Warszawa.