Tesco tym razem stawia na wędliny. Nowa kampania informacyjna sieci handlowej. - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Tesco tym razem stawia na wędliny. Nowa kampania informacyjna sieci handlowej.

Bohaterami nowej kampanii informacyjnej hipermarketów Tesco są wędliny - świeże, tradycyjne, naturalne. Sieć sklepów zachęca do zapoznania się z szerokim asortymentem wyrobów tradycyjnych i regionalnych, oferując klientom możliwość skosztowania produktów, informuje pressroom sieci.

Twarzą kampanii „Dobre wędliny poznasz po smaku” jest Robert Makłowicz. Słynny krytyk kulinarny podkreśla, iż dobre szynki, wędliny i pasztety można poznać po kolorze i zapachu, ale najlepiej - po prostu je spróbować. Hipermarkety Tesco dają bowiem możliwość degustacji produktów na ladach wędliniarskich.

Poza reklamami telewizyjnymi, kampania wspierana jest także przez komunikaty IMS, POS TV, reklamy internetowe Google Lightbox, billboardy oraz dedykowany katalog dołączony do magazynu Claudia. Tesco koncentruje się na wędlinach Tesco Finest,  przygotowywanych według tradycyjnych receptur, inspirowanych nierzadko ponad stuletnimi przepisami. W ofercie znajdziemy m.in. wędzoną i pieczoną nad ogniem polędwicę pilzneńską, nagrodzoną godłem „Teraz Polska” czy  wyróżnioną certyfikatem „Doceń polskie” pieczoną szynkę z jabłkiem.

Z kolei dla miłośników regionalnych smaków, firma przygotowała ofertę 48 lokalnych dostawców, których produkty dostępne są tylko w sklepach regionu. Wśród dostawców znajdziemy m.in., Zakłady Mięsne „Wadowice”, Masarnię „Majer” oraz Zakład Przetwórstwa Mięsa „Zychowicz”. Produkty w sklepach oznaczone są symbolem „Z naszego regionu”.

 

Spoty telewizyjne przygotowała agencja Red 8 Advertising, zaś za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initative Warszawa.

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.