Udany koniec roku dla franczyzy Carrefour - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Udany koniec roku dla franczyzy Carrefour

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku firma Carrefour otworzyła aż 15 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że tylko w Warszawie w grudniu powstało 7 nowych sklepów należących do sieci.

Franczyza z Carrefour to rentowny model współpracy, który daje franczyzobiorcy możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć obroty sklepu. Sieć oferuje odpowiedzialny model biznesowy, który przynosi zyski obu stronom. Dzięki temu, dynamicznie wzrasta liczba nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express i Globi w całej Polsce. Tylko w grudniu powstało 15 nowych placówek handlowych, m.in. w takich miejscowościach jak Kraków, Gdynia, Iłża czy Warszawa.

– Bardzo jestem zadowolony z dynamicznego rozwoju franczyzy Carrefour w Polsce. Staramy się zapewnić naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Słuchamy naszych franczyzobiorców, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska. – Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. Carrefour nie zostawia swoich partnerów w potrzebie i stara się im pomóc – dodaje Francois Vincent.

Na uwagę szczególnie zasługuje bardzo duży sukces sieci franczyzowej Carrefour w Warszawie. 13 grudnia uroczyście otwarto już 100. sklep franczyzowy w stolicy. Oprócz nowoczesnej placówki przy Al. Jerozolimskich w grudniu powstało w Warszawie jeszcze 6 innych sklepów. Świadczy to o tym, że koncept franczyzowy sieci odpowiada na oczekiwania właścicieli małych sklepów, oferując im to czego oczekują ich klienci. Franczyzobiorcy doceniają również fakt, że Carrefour pomaga im w trudnych sytuacjach, np. gdy najemca niespodziewanie wypowie umowę najmu lub w okolicy prowadzone są długoterminowe prace remontowe np. budowa nowej linii metra. Eksperci Carrefour są do dyspozycji franczyzobiorcy i aktywnie pomagają mu w znalezieniu odpowiedniego, nowego lokalu.

 

Żródło: Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.