Wzrost odwiedzalności centrów handlowych Carrefour Polska - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Wzrost odwiedzalności centrów handlowych Carrefour Polska

Centra Handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku, co było wynikiem systematycznie prowadzonej rekomercjalizacji oraz modernizacji tych obiektów.

Carrefour Polska dostrzega duży potencjał w centrach handlowych drugiej generacji, które w pełni odpowiadają na obecne potrzeby klientów. Obiekty te położone są przeważnie w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, zapewniają tym samym dogodną komunikacje, zarówno osobom zmotoryzowanym poprzez gwarancję bezpłatnego parkingu samochodowego, jak również klientom korzystającym z transportu publicznego.

Siłą centrów handlowych Carrefour jest obecny w nim operator spożywczy, którego oferta produktowa charakteryzująca się miedzy innymi atrakcyjnymi cenami jest ściśle dostosowana do lokalnych potrzeb konsumentów. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów, w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów.

Centra handlowe Carrefour, to także ciekawa oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.

Carrefour Polska docenia wartość drobnych polskich przedsiębiorców, oferujących takie usługi jak krawiectwo, dorabianie kluczy czy naprawy obuwia, umożliwiając im otwarcie punktów usługowych na terenie swoich centrów handlowych. Dzięki temu, klienci maja dostęp do pełnego wachlarza usług, a lokalni przedsiębiorcy mogą z sukcesem kontynuować swoja działalność.

„Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Siłą centrów handlowych Carrefour jest ich szeroko rozumiana bliskość, nie tylko w ujęciu geograficznych, ale przede wszystkim w odpowiednio skompletowanej ofercie handlowej. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się chętnie angażujemy. ”- podsumowuje Ronan Martin V-ce Prezes Carrefour Polska

 

Źródło: Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.