Agencja Rynku Rolnego obsługuje m.in. pięć funduszy promocji mięsa. Środki znajdujące się w dyspozycji funduszy są wydatkowane na wspieranie marketingu oraz promocję produktów mięsnych i wzrost ich konsumpcji. W okresie pierwszych pięciu miesięcy 2015 r. na Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego wpłynęło 6,2 mln zł, na Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego – 5,0 mln zł, na Fundusz Promocji Mięsa Wołowego – 2,3 mln zł, na Fundusz Promocji Mięsa Końskiego – 62 tys. zł, a na Fundusz Promocji Mięsa Owczego – niecałe 7 tys. zł.
Głównymi zadaniami, które finansowano lub dofinansowano z funduszy promocji mięsa oraz które realizowano w 2015 r. były: promocja materiału hodowlanego trzody chlewnej podczas regionalnych targów i wystaw, Piknik Wieprzowy, program promocji mięsa wieprzowego, kampania Zasmakuj w Europie, kampania promocyjna mięsa drobiowego pakowanego, kampania promocyjna mięsa kaczego oraz kapania Kurczak w domu i szkole, nie tylko w rosole.
Źródło: Biuro Analiz i Programowania ARR