Innowacyjne automaty gastronomiczne testowane w sklepach franczyzowych Carrefour - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Innowacyjne automaty gastronomiczne testowane w sklepach franczyzowych Carrefour

Carrefour Polska kontynuuje dynamiczne inwestycje w innowacje handlowe mające na celu podniesienie komfortu i bezpieczeństwa klientów swoich sklepów convenience. Do nowatorskich rozwiązań dołączył niedawno koncept Food Point –automatów do sprzedaży podgrzewanych dań gotowych, do konsumpcji na miejscu lub na wynos. Rozwiązanie testowane jest już w wybranych sklepach franczyzowych Carrefour Express Convenience w Warszawie.

 

W dzisiejszych czasach Polacy coraz bardziej cenią sobie jakość produktów oraz sprawną i szybką obsługę. Dodatkowo, w czasie pandemii Covid-19, dużą wagę przywiązują również do bezpieczeństwa i higieny podczas zakupów. Odpowiadając na ich potrzeby, Carrefour Polska nawiązał współpracę z firmą Food Point. W ośmiu warszawskich sklepach Carrefour Express Convenience stanęły nowoczesne automaty gastronomiczne, w których można kupić gotowe dania do podgrzania i konsumpcji na miejscu lub na wynos.

 

- Nawiązanie współpracy z firmą Food Point i wprowadzenie automatów gastronomicznych to kolejna innowacja, jaką wprowadzamy do sklepów franczyzowych Carrefour. Nasze dotychczasowe udogodnienia, takie jak kasy samoobsługowe, Scan&Go czy click&collect spotkały się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów i zostały docenione przez naszych partnerów we franczyzie. – mówi Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience Carrefour Polska. - Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka i chcemy, aby proponowane przez nas innowacyjne usługi były zawsze dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów oraz budowały przewagę konkurencyjną naszej marki na rynku. – dodaje Florkiewicz.

Innowacyjność nowego rozwiązania pozwoliła na całkowite wykluczenie bezpośredniego kontaktu człowieka z żywnością, zaczynając od produkcji dania w porcjowanej formie, podgrzania go na parze, a na sprzedaży produktu przez automat klientowi kończąc. Dzięki zaawansowanej metodzie gotowania i specjalnie opracowanym przepisom, dania dostępne w sklepach Carrefour Express Convenience są nie tylko smaczne, ale i zdrowe, zachowując cały aromat i składniki odżywcze.

W ofercie znalazły się przede wszystkim tradycyjne, domowe posiłki. Są wśród nich klasyczne potrawy kuchni polskiej, takie jak bigos, gulasz czy fasolka po bretońsku, a wkrótce pojawią się dania z innych stron świata oraz dania sezonowe. Dzięki temu oferta będzie urozmaicona, a każdy znajdzie coś dla siebie. 

Posiłki przygotowywane są w oparciu o naturalne składniki, bez użycia konserwantów i innych sztucznych dodatków. Porcje obiadowe przechowywane są w kontrolowanych warunkach chłodniczych, a po zakupie szybko podgrzewane – wystarczy zaledwie 60 sekund, aby cieszyć się gotowym posiłkiem.  Wygodne opakowanie pozwala z łatwością zjeść pyszny obiad na miejscu lub zabrać go ze sobą w podróż – wszystkie niezbędne dodatki i akcesoria znajdują się wewnątrz opakowania.

 

Test usługi Food Point odbywa się w 8 sklepach w Warszawie:

  • Carrefour Express Warszawa, ul. Pory 55-57
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Ukryty Raj 1
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Żaryna 2b
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Pełczyńskiego 16
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Księcia Janusza 23
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Nugat 9
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Smoleńskiego 2
  • Carrefour Express Warszawa, ul. Marywilska 62

Autor: Materiał prasowy Carrefour Polska

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.