Klient nasz Pan, więc polecaj mu to, co najlepsze!
Klienci są coraz bardziej wybredni i wymagający, a sprzedawcy- ekspedienci bardzo często bywają niepewni tego, co sprzedają.
Dlaczego tak się dzieje? Z prostego powodu, gdyż produkty, które polecają i sprzedają swoim klientom, nie zawsze są godne polecenia. W jednym przypadku będzie to niska zawartość mięsa a w innym dodatek MOM-u, czyli mięsa odkostnionego mechanicznie. Wpłynie to oczywiście na niską cenę, ale czy warto rekomendować produkty wątpliwej jakości, kosztem własnego samopoczucia?
Po pierwsze!
Dobry produkt zaczyna się od mięsa i jego pochodzenia. Najwartościowsze mięso pochodzi z małych, lokalnych polskich hodowli, gdzie zwierzęta żywione są naturalnym pokarmem.
Po drugie !
Liczy się zawartość mięsa w mięsie, czyli minimum 80% co świadczy o dobrej jakości np. kiełbasy.
Po trzecie !
Rodzaj mięsa, z jakiego wyrabiany jest wyrób. Karczek, boczek, szynka, łopatka, schab to jedne z najszlachetniejszych części wieprzowiny.
Czy spełnienie tych wszystkich aspektów jest możliwe?
Nareszcie tak, gdyż prawdziwą grillową ucztą, która może być chlubą każdego stoiska mięsnego, jest kiełbasa grillowa ekstra z majerankiem produkcji Zakładu Przetwórstwa Mięsnego Lech Pniewski z kujawsko-pomorskiego. Produkt, którego zaletą jest lokalne pochodzenie mięsa a połączony boczek z łopatką w sumie 89% mięsności plus aromatyczne przyprawy, ostatecznie gwarantuje wyśmienitą biesiadę z najbliższymi!
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Lech Pniewski
Czytaj także:
Kiełbasa Bydgoska Polska Wędzona z kujawsko-pomorskiego