Polski przemysÅ‚ miÄ™sny jest coraz szerzej doceniany w Europie i na Å›wiecie. Dlatego też, organizatorzy targów WorldFood Warsaw, które odbÄ™dÄ… siÄ™ już 11-13 kwietnia 2017 r., zdecydowali siÄ™ na utworzenie dedykowanego sektora dla produktów miÄ™snych. Na zagranicznych rynkach konkurujemy już nie tylko cenÄ…, ale przede wszystkim jakoÅ›ciÄ…. Krajowym hitem eksportowym jest drób, którego eksport wciąż roÅ›nie. Z kolei branża wieprzowa może pochwalić siÄ™ nowymi rynkami zbytu, wÅ›ród takich paÅ„stw jak Tajwan. Mimo niewielkiego spożycia woÅ‚owiny w kraju, producenci tego miÄ™sa nie narzekajÄ… na wskaźniki handlu zagranicznego wysyÅ‚ajÄ…c miÄ™so i jego przetwory m.in. do krajów arabskich i USA.
„Polskie miÄ™so staÅ‚o siÄ™ hitem eksportowym w Europie i na Å›wiecie. Organizatorzy Targi WorldFood Warsaw zapraszajÄ… producentów, eksporterów, dystrybutorów miÄ™sa drobiowego, wieprzowego
i woÅ‚owego do aktywnego udziaÅ‚u w imprezie. Podczas wydarzenia bÄ™dzie można zdobyć nowych partnerów biznesowych, wymienić doÅ›wiadczenia, aby móc dalej rozwijać swój biznes”- zachÄ™ca Agnieszka Szpaderska, manager targów.
Targi WorldFood Warsaw to impreza o charakterze B2B, któraobfituje w liczne spotkania biznesowe oraz prezentacje polskich i zagranicznych firm. Podczas targów zostanÄ… zaprezentowane również pawilony narodowe, miÄ™dzy innymi belgijski.
Więcej o wydarzeniu: www.worldfood.pl