Polski przemysł mięsny jest coraz szerzej doceniany w Europie i na świecie. Dlatego też, organizatorzy targów WorldFood Warsaw, które odbędą się już 11-13 kwietnia 2017 r., zdecydowali się na utworzenie dedykowanego sektora dla produktów mięsnych. Na zagranicznych rynkach konkurujemy już nie tylko ceną, ale przede wszystkim jakością. Krajowym hitem eksportowym jest drób, którego eksport wciąż rośnie. Z kolei branża wieprzowa może pochwalić się nowymi rynkami zbytu, wśród takich państw jak Tajwan. Mimo niewielkiego spożycia wołowiny w kraju, producenci tego mięsa nie narzekają na wskaźniki handlu zagranicznego wysyłając mięso i jego przetwory m.in. do krajów arabskich i USA.
„Polskie mięso stało się hitem eksportowym w Europie i na świecie. Organizatorzy Targi WorldFood Warsaw zapraszają producentów, eksporterów, dystrybutorów mięsa drobiowego, wieprzowego
i wołowego do aktywnego udziału w imprezie. Podczas wydarzenia będzie można zdobyć nowych partnerów biznesowych, wymienić doświadczenia, aby móc dalej rozwijać swój biznes”- zachęca Agnieszka Szpaderska, manager targów.
Targi WorldFood Warsaw to impreza o charakterze B2B, któraobfituje w liczne spotkania biznesowe oraz prezentacje polskich i zagranicznych firm. Podczas targów zostaną zaprezentowane również pawilony narodowe, między innymi belgijski.
Więcej o wydarzeniu: www.worldfood.pl