O sprzedaży mięs i wędlin, zakupach przez Internet oraz Kampanii Napoleona rozmawiamy z Sekretarzem Generalnym Carrefour Polska - Robertem Noceniem.
Remigiusz Zagraba: Carrefour na polskim rynku to już ponad 800 sklepów. Jakie formaty sklepów są obecnie dla Państwa priorytetowe?
Robert Nocoń: Każdy z rozwijanych przez nas obecnie formatów odpowiada na potrzeby różnych klientów, dzięki temu możemy dotrzeć do wielu konsumentów. W naszym portfolio posiadamy sklepy w pięciu formatach: hiper- i supermarkety, sklepy osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep internetowy. Dodatkowo, Carrefour jest również właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych i ponad 40 stacji paliw. W ten sposób dążymy do tego, aby dawać klientom gwarancję nowoczesności, różnorodności, innowacyjności oraz wysokiej jakości oferty w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu Carrefour kontynuuje ekspansję we wszystkich formatach.
R.Z.: Jak pokazują badania, Polacy coraz chętniej kupują za pomocą Internetu. Czy firma Carrefour będzie rozwijać ten kanał dystrybucji w Polsce ?
R.N.: Carrefour od grudnia 2015 roku posiada internetowy kanał sprzedaży – eCarrefour.pl. Stale rozwijamy jego asortyment, tak aby uzupełniał on ofertę sklepów tradycyjnych. Już w 2016 roku przekroczyliśmy liczbę 1 000 artykułów pozaspożywczych dostępnych w sprzedaży, a także dodaliśmy nowe kategorie i podkategorie. Obecnie oferujemy także usługę click&collect w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. W 2016 roku planujemy kontynuowanie działań, dzięki którym eCarrefour.pl będzie się rozwijał zgodnie z oczekiwaniami klientów.
R.Z.: Produkty z kategorii mięso i wędliny są bardzo popularne wśród polskich konsumentów. Według badań, ponad 90% wszystkich Polaków to mięsożercy! Dlaczego warto kupować produkty mięsne w sklapach pod szyldem Carrefour?
R.N.: Przede wszystkim, współpracujemy z najlepszymi i sprawdzonymi dostawcami produktów z kategorii mięso i wędliny, a zatrudniani przez nas pracownicy są gruntownie przeszkoleni i wykwalifikowani. Posiadamy także sieć 20 wędzarni własnych pod nazwą „Nasza Wędzarnia”, które oferują ponad 25 rodzajów wędlin i mięs pieczonych. Są to wyroby najwyższej jakości, popularne wśród konsumentów. Klienci bardzo dobrze przyjęli naszą ofertę, dlatego wędliny codziennie wytwarzane i wędzone w hipermarketach Carrefour, oferowane są również w mniejszych formatach - łącznie już w ponad 100 sklepach.