Wzrost liczby sklepów franczyzowych Carrefour - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Wzrost liczby sklepów franczyzowych Carrefour

W II kwartale 2019 r. Carrefour Polska otworzył 30 nowych sklepów franczyzowych o łącznej powierzchni ponad 2,5 tys. m2. Dwie trzecie z nich zostało otwartych pod szyldem Carrefour Express, pozostałe – pod szyldem GLOBI. Ekspansja sieci dotyczy wszystkich formatów, zarówno osiedlowych, jak i przy stacjach paliw.

Ekspansja sklepów Carrefour jest ukierunkowana przede wszystkim na duże miasta, takie jak Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław i Poznań. W tych lokalizacjach sieć rozwija zarówno model Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo, jak i Carrefour Express minimarket z zielonym logo. Szyld GLOBI jest z kolei rozwijany w małych miastach i na terenach wiejskich.

Rośnie także liczba sklepów Carrefour Express convenience przy stacjach paliw. Format ten, intensywnie wdrażany przez Carrefour od drugiej połowy 2018 r., liczy już ponad 50 sklepów. Sieć zapowiada, że ze względu na jego duży sukces tempo otwierania nowych sklepów będzie utrzymywane. Sklepy przy stacjach paliw są otwierane we współpracy z lokalnymi sieciami, takimi jak WASBRUK, GreenPoint, PitStop czy Dyskont Paliwowy. Oferta jest skierowana również do właścicieli pojedynczych stacji paliw. Od lutego tego roku Carrefour otwiera sklepy na stacjach paliw we współpracy z firmą UNIMOT, która na terenie Polski prowadzi kilkadziesiąt stacji pod marką AVIA.

– Wspólnym mianownikiem dla sklepów franczyzowych Carrefour jest ich dopasowanie do lokalizacji, trafficu i potrzeb klientów – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska. – Stale udoskonalamy i optymalizujemy ofertę, czego wyrazem są m.in. nasze koncepty i innowacje, takie jak: zdrowa półka, bistro express, okrągłe ceny, food to go, piwa regionalne, podgrzej lub umyj na miejscu, kasy samoobsługowe czy kawomaty Costa Coffee. To dzięki temu podejściu wciąż wzrasta zainteresowanie klientów i partnerów naszymi formatami, co z kolei przekłada się na nowe otwarcia. W tym miesiącu otwieramy 8 kolejnych sklepów i już myślimy o następnych – dodaje Florkiewicz.

Obecnie pod szyldem Carrefour działa ok. 600 sklepów franczyzowych. Franczyza Carrefour obejmuje 3 sprawdzone formaty, dopasowane do lokalizacji i profilu klientów, a także rozpoznawalną i ugruntowaną na polskim rynku markę, która minimalizuje ryzyko i ułatwia odniesienie sukcesu w prowadzeniu sklepu. Ofertę franczyzy Carrefour wyróżnia elastyczność oraz kompleksowe podejście do modelu współpracy, oparte na wieloletnim i międzynarodowym doświadczeniu.

Minikoncepty to nowatorskie udogodnienia dla klientów wprowadzone przez Carrefour do sklepów franczyzowych. Są to m.in.:

- bistro express – korner bistro, w którym klient może kupić ciepłe przekąski,

- okrągłe ceny – specjalnie przygotowane niewielkie zestawy produktów świeżych (wędlin, serów, owoców) na jeden posiłek, np. śniadanie czy lunch, w „okrągłych” cenach kilku złotych (np. 2zł, 3zł, 4zł);

- food to go – specjalna strefa z daniami gotowymi,

- zdrowa półka – oferta najczęściej kupowanych produktów bio, bezglutenowych, bez laktozy, dietetycznych, bez cukru;

- piwa regionalne – dedykowana półka z asortymentów lokalnych browarów;

- podgrzej na miejscu oraz umyj na miejscu – proste usługi dla klientów, np. gdzie klient może podgrzać kupione w sklepie produkty lub poprosić o umycie kupionych w sklepie owoców.

Chcąc zapewnić klientom najwyższą jakość usług, Carrefour wprowadził w ubiegłym roku szereg innowacyjnych udogodnień, takich jak kasy samoobsługowe, zwiększające tempo obsługi klientów i przydatne szczególnie w godzinach dużego natężenia ruchu, oraz kawomaty Costa Coffee, we współpracy ze znaną siecią kawiarni.

 

Żródło: Carrefour Polska

Partner Portalu:

            

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.