Biedronka rozwija katergorię mięs i wędlin - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Biedronka rozwija katergorię mięs i wędlin

"92 proc. spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców"  mówi Tomasz Grzegorczyk, Dyrektor Działu Jakości Produktów Świeżych i Bezpieczeństwa Żywności w Jeronimo Martins Polska w rozmowie z portalem FirmyMiesne.pl

 

Remigiusz Zagraba: Biedronka prowadzi obecnie bardzo intensywną kampanię promocyjną polskich producentów mięsa. Dlaczego zdecydowaliście się zaangażować w promocję polskiego mięsa?

Tomasz Grzegorczyk: Wędliny i mięsa niezmiennie pozostają ważnym elementem codziennej diety polskich konsumentów, dlatego Biedronka systematycznie rozwija i urozmaica tę kategorię produktów. Sieć wprowadziła do swojej oferty mięso cielęce, a także świeżą jagnięcinę, rozwinęła również ofertę mięsa wołowego oraz owoców morza.

Na stałe sprzedajemy kurczaka z wolnego wybiegu, który jest produktem najwyższej jakości w swojej kategorii. Jest to gatunek kurczaka, który w hodowli ma prawnie zagwarantowany dostęp do wolnego wybiegu, dzięki czemu posiada unikalne walory smakowe. Przy hodowli tego gatunku kurczaka nie są stosowane antybiotyki a  pasze używane do karmienia muszą składać się w 70% ze zbóż oraz nie mogą zawierać GMO.

Warto zaznaczyć, że znaczna część produktów pakowana jest w technologii „skin”, która zapewnia nie tylko idealne zabezpieczenie przed uszkodzeniem, ale także bardzo dobre wyeksponowanie produktu.

Biedronka pod marką własną „Kraina wędlin” oferuje produkty wykonane masarsko z wysokiej jakości mięs pochodzenia drobiowego i wieprzowego, takie jak kiełbasy (Śląska, Żywiecka, Podwawelska czy Szlachetna), schab pieczony, polędwica łososiowa, a także kabanosy klasyczne.

Odpowiadając na oczekiwania klientów, sieć przygotowała również atrakcyjną ofertę produktów idealnych do letniego grillowania, które oferowane są pod marką własną „Czas na Grill”. Znalazły się wśród nich m.in. zestaw grillowy w marynacie, węgiel drzewny, karkówka grillowa w plastrach, a także kiełbaski grillowe zawijane na patyku.

Od sierpnia 2014 r. Biedronka prowadzi też akcję #jedzcopolskie. Na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach sieci, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.

R.Z.: Nie słabnie popularność produktów wytwarzanych metodami tradycyjnymi. W Państwa sklepach  także można spotkać wędliny od lokalnych dostawców. Czy zamierzacie rozwijać tę kategorię, a jeśli tak to, kto może zostać dostawcą ?

T.G.: Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. Aktualnie sieć współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi, wśród których są zarówno dobrze znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Dzięki tej współpracy w 2017 r. 92 proc. spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców. Ponadto z częścią polskich producentów Biedronka pracuje nad rozwojem, a nawet odbudową tradycyjnych polskich upraw, np. czosnku czy rodzimych odmian jabłek. Od ponad dekady sieć aktywnie promuje na co dzień polskie produkty i ich krajowych producentów.

Warto zaznaczyć również, że ofertę współpracy handlowej kierujemy w pierwszej kolejności do polskich podmiotów. Jedynie w sytuacji, gdy dostawy spełniające takie warunki i wymagania, jak: wysoka jakość, odpowiednie wolumeny produkcji, stałe dostawy i konkurencyjna cena, nie mogą być realizowane przez lokalnych dostawców – szukamy ich alternatywnych źródeł poza granicami kraju.

 

 Jeronimo Martins Polska

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.