Agencja Rynku Rolnego obsługuje m.in. pięć funduszy promocji mięsa. Środki znajdujące się w dyspozycji funduszy są wydatkowane na wspieranie marketingu oraz promocję produktów mięsnych i wzrost ich konsumpcji. W okresie pierwszych siedmiu miesięcy 2015 r. na Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego wpłynęło 8,7 mln zł, na Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego – 7,4 mln zł, na Fundusz Promocji Mięsa Wołowego – 3,5 mln zł, na Fundusz Promocji Mięsa Końskiego – 134 tys. zł, a na Fundusz Promocji Mięsa Owczego – 9 tys. zł.
W 2015 r. głównymi zadaniami, które w całości lub w części finansowano z funduszy promocji mięsa były: Piknik Wieprzowy, promocja materiału hodowlanego trzody chlewnej podczas regionalnych targów i wystaw, program promocji mięsa wieprzowego, kampania Zasmakuj w Europie, kampania promocyjna mięsa drobiowego pakowanego, kampania promocyjna mięsa kaczego oraz kampania Kurczak w domu i szkole, nie tylko w rosole.
Źródło: Biuro Analiz i Programowania ARR