Kaufland to sieć 206 sklepów w Polsce, która zatrudnia ponad 15000 pracowników - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Kaufland to sieć 206 sklepów w Polsce, która zatrudnia ponad 15000 pracowników

O rozwoju sklepów sieci Kaufland rozmawiamy z Krzysztofem Litwinkiem Rzecznikiem Prasowym sieci Kaufland.

Remigiusz Zagraba: Kaufland to sieć, która posiada w Polsce 206 sklepów oraz zatrudnia ponad 15 000 pracowników,  takie wyniki pochodzą ze stycznia 2018 r. Czy zamierzają Państwo otwierać kolejne sklepy w Polsce i jaką dynamikę otwarć przewidujecie ? 

Krzysztof Litwinek: Polska jest dla sieci Kaufland jednym z najbardziej strategicznych rynków. Nieustannie się tu rozwijamy i to już od 17 lat. Obecnie sieć Kaufland posiada w Polsce 208 sklepów. Polski rynek w ostatnich latach stał się wyjątkowo wymagający i wraz z tym my również zaczęliśmy szybciej się zmieniać jako sieć. Celem tych zmian jak zawsze jest klient i jego satysfakcja. Patrząc na cały okres naszej działalności w Polsce, zmiany, które rozpoczęliśmy dwa lata temu, są najbardziej spektakularne, ponieważ dotyczą one praktycznie każdego punktu styku klienta z siecią Kaufland. 
 
Nasze obecne plany zakładają roczny wzrost sieci marketów na poziomie ok. 5-10 placówek. W przeważającej części będą to duże miasta. Zamierzamy również rozwijać naszą sieć dystrybucji. Obecnie w Polsce działają trzy centra dystrybucyjne w Bydgoszczy, Woli Krzysztoporskiej i Gliwicach. Na początku marca działalność operacyjną rozpoczął nowy automatyczny magazyn drobnicowy w Woli Krzysztoporskiej – jest to jeden z najnowocześniejszych tego typu obiektów w Europie.
 
R.Z.: Nie słabnie popularność produktów  tradycyjnych. W Państwa sieci także można spotkać wędliny od lokalnych dostawców, które wprowadziliście do oferty w 2014 r.  Czy zamierzacie rozwijać tę kategorię, a jeśli tak, to kto może zostać dostawcą do Państwa sieci?
 
K.L.: Klienci zwracają coraz większą uwagę na jakość i świeżość, skład produktów i ich regionalne pochodzenie, a my nieustannie staramy się sprostać ich oczekiwaniom. Klienci mogą znaleźć na naszych półkach ok. 15 000 produktów – takiego wyboru nie mają w żadnym z dyskontów. Coraz więcej klientów, z racji swoich specjalnych preferencji żywieniowych, sięga po produkty wegetariańskie czy wegańskie, których duży wybór znajdą także w naszych sklepach. Podobnie jest z produktami regionalnymi, dlatego duży nacisk kładziemy na wybór produktów świeżych od lokalnych dostawców. 

R.Z.:Obecnie obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój e - commerce. Czy Państwa sieć zamierza podążać w tym kierunku w najbliższej przyszłości na rynku polskim? 

K.L.: Prowadzimy obecnie wiele projektów modernizacyjnych i na nich chcemy się skoncentrować. Będziemy jednak nadal uważnie przyglądać się rynkowi. Zdajemy sobie sprawę, że digitalizacja handlu detalicznego będzie  postępowała i nie uciekniemy od tego. Z tego względu Kaufland zaczął wprowadzać nowoczesne rozwiązania, takie jak np. elektroniczne etykiety czy kasy samoobsługowe. Obserwujemy jednak wciąż silne przywiązanie klientów do kanałów offline i bierzemy to pod uwagę, decydując się na kolejne inwestycje rozwojowe. Od kilku lat klienci mogą korzystać z aplikacji na smartphony, która pomaga im robić zakupy, a także korzystać z promocji w naszych sklepach.

Krzysztof Litwinek

Rzecznik Prasowy Kauflandu

 


Autor: Remigiusz Zagraba

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.