Na tegorocznych Targach Polagra w Poznaniu firma ES SYSTEM K zaprezentowała kompleksowe rozwiązania dla sklepu mięsnego. W obrębie niewielkiego targowego stoiska producentowi urządzeń chłodniczych udało się zgromadzić wszelkie akcesoria niezbędne do wyposażenia takiego obiektu handlowego. Cała aranżacja nawiązywała jednocześnie do najnowszych trendów światowego designu. Zostało to docenione przez Organizatora Targów, który przyznał producentowi nagrodę Acanthus Aureus za „uczestnictwo w targach ze stoiskiem najbardziej sprzyjającym realizacji strategii marketingowej”. Program ten przeznaczony do wyposażenia sklepu
z branży mięsnej nosi chwytliwą nazwę „Sztuka mięsa”.
Nasze nawyki żywieniowe są dowodem na to, że chętnie spożywamy wyroby wędliniarskie
i przywiązujemy dużą wagę do ich jakości. Aby przyciągnąć uwagę klientów, sklepy wędliniarskie stosują dziś szereg różnych zabiegów. Pewne wzorce, jeśli chodzi o aranżację wnętrz oraz wyposażenie przenoszone są z zagranicy, gdzie sprzedaż mięsa prowadzi się wręcz w butikowych warunkach. Niezwykle ważnym elementem są tu meble chłodnicze, które nadają właściwy charakter danej placówce handlowej. Firma ES SYSTEM K posiada bogaty asortyment w tym zakresie, producent oferuje zarówno tradycyjne lady z giętą szybą, jak i bardziej nowoczesne rozwiązania oparte o szyby proste. Nie brakuje w tych urządzeniach także wielu rozwiązań funkcjonalnych, które ułatwiają pracę personelu, np. dodatkowe komory do przechowywania żywności, szereg akcesoriów, jak uchwyty na noże, deski do krojenia i wagi.
W ramach programu „Sztuka mięsa” można uzyskać kompleksową ofertę w zakresie wyposażenia sklepu mięsnego: urządzeń chłodniczych, dedykowanego oświetlenia ze specjalną barwą światła oraz innych akcesoriów. Producent gwarantuje także dobór optymalnych warunków chłodniczych, bez efektu „uszuszki” w ladzie. Zespół konsultantów z programu „Sztuka mięsa” może poprowadzić cały proces projektowy przestrzeni, od inwentaryzacji, przez projekt funkcjonalny, wizualizację oraz nadzór autorski. Spójny charakter wzorniczy wszystkich elementów we wnętrzu pozwala stworzyć przestrzeń handlową o wysokim standardzie obsługi dla Klienta, co wpływa także ma zwiększenie koszyka zakupowego. Skuteczne budowanie CUSTOMER EXPERIENCE (doświadczenie klienta) pomaga budować lojalność klienta wobec marki.
Na stoisku firmy ES SYSTEM K można było podziwiać piękny ciąg lad z prostą szybą – Tucana 02. Ten projekt jest dowodem na to, że produkty spożywcze, jak mięso i wędliny mogą być prezentowane w niezwykle atrakcyjnych warunkach. Wiodący materiał na stoisku stanowiło drewno, wykorzystane zarówno na głównej ścianie jak i na frontach lady chłodniczej Tucana 02. Elementy graficzne zastosowane na ścianie dodatkowo podkreśliły stylistykę prezentowanej przestrzeni. Profesjonalne oprawy oświetleniowe firmy Lako nadają wnętrzu industrialny charakter. Są one nieodzownym czynnikiem tej przestrzeni, bo dzięki specjalnej barwie światła, podnoszą jednocześnie walory eksponowanych wyrobów.