„Polacy chętnie sięgają po mięso. Widząc zapotrzebowanie wśród konsumentów na produkty mięsne i drobiowe doskonałej jakości, firma Lidl rozwija asortyment…”
– mówi Aleksandra Robaszkiewicz PR Manager Lidl Polska.
Remigiusz Zagraba:Sieć sklepów Lidl stale powiększa sieć sprzedaży. Ile sklepów obecnie Państwo prowadzicie?
Aleksandra Robaszkiewicz: Lidl Polska jest dynamicznie rozwijającą się firmą, która w chwili obecnej na ternie całej Polski posiada ponad 550 sklepów oraz 8 centrów dystrybucyjnych. Warto też podkreślić, że zatrudniamy około 15 000 pracowników.
R.Z.: Czy planujecie uruchomienie sprzedaży online czyli E-zakupy?
A.R.: W chwili obecnej Lidl Polska nie prowadzi sprzedaży w Internecie.
R.Z.: Na polskim rynku działalność handlową rozwija wiele sieci.Dlaczego warto robić zakupy w Lidlu?
A.R.: Lidl jest obecny w Polsce od 2002 r. W ciągu tych 14 lat zdobyliśmy zaufanie klientów proponując im produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach. Świeże owoce oraz warzywa z „Ryneczku Lidla” dostarczane do sklepów codziennie, nawet w niedziele czy pachnące pieczywo „Chrupiące
z pieca” bez konserwantów odpiekane na miejscu to koncepty doceniane i lubiane przez naszych klientów. Doceniają oni także produkty marek własnych Lidl jak Pikok, Pilos czy Rzeźnik, których wyróżnikiem stała się wyróżniająca jakość w stosunku do produktów danej kategorii dostępnych na rynku np. lubiane przez dzieci parówki Piratki z szynki marki Pikok składają się w 93% z mięsa
z szynki, nie zawierają: fosforanów, barwników, glutaminianu monosodowego oraz substancji konserwujących. Dodatkowo naszą wizytówką stały się tygodnie tematyczne, które wprowadziliśmy jako pierwsi w branży w 2007 r. Warto też wspomnieć o szerokiej ofercie artykułów przemysłowych
i tekstyliów oraz wysokiej jakość sprzedawanych ubrań sportowych czy casualowych. To wszystko sprawia, że warto robić zakupy właśnie w Lidlu.
R.Z.: Dzięki kampanii „Kuchnia Lidla” sieć stała się jedną z najbardziej widocznych marek handlowych w Polsce. Jakie jest zainteresowanie konsumentów tą akcją?
...
Mięso i wędliny to niewątpliwie jedna z najlepiej sprzedających się kategorii produktów świeżych. Co wyróżnia Państwa ofertę spośród konkurencji?
...