„Ważnym wyróżnikiem naszej miÄ™snej oferty jest pochodzenie produktów – Å›wieże miÄ™so sprzedawane w Netto pochodzi wyłącznie z polskich hodowli, produkty przetworzone produkowane sÄ… przez polskie zakÅ‚ady miÄ™sne.”
Na pytania odpowiada Marta Cieplucha, specjalista ds. zakupów Netto Polska.
Remigiusz Zagraba: Jaka jest oferta miÄ™s i wÄ™dlin w sklepach NETTO, co jÄ… charakteryzuje i wyróżnia na rynku?
Marta Cieplucha: Oferta miÄ™sno-wÄ™dliniarska w sklepach Netto wyróżnia siÄ™ przede wszystkim tym, że zdecydowana wiÄ™kszość produktów pochodzi od lokalnych dostawców. Z wieloma wspóÅ‚pracujemy od lat, znajÄ… nasze wysokie oczekiwania co do jakoÅ›ci produktów i wiemy, że sÄ… w stanie zagwarantować naszym klientom powtarzalnÄ… jakość. Nie chcemy i nie musimy uzależniać siÄ™ od dużych firm, produkujÄ…cych na masowÄ… skalÄ™. Mamy bogate portfolio doskonaÅ‚ych marek wÅ‚asnych, w tym przypadku również jest bardzo ważne, aby wybrane przez nas firmy producenckie byÅ‚y elastyczne, szybko podążaÅ‚y za naszymi oczekiwaniami, za dynamikÄ… rynku.
Ważnym wyróżnikiem naszej miÄ™snej oferty jest pochodzenie produktów – Å›wieże miÄ™so sprzedawane w Netto pochodzi wyłącznie z polskich hodowli (jest oznakowane jako Polski Chów), produkty przetworzone (miÄ™dzy innymi nasza marka wÅ‚asna wÄ™dlin Bergio) produkowane sÄ… przez polskie zakÅ‚ady miÄ™sne. Dla osób poszukujÄ…cych ofert specjalnych ze wzglÄ™dów zdrowotnych, mamy wÄ™dliny bezglutenowe, certyfikowane przez Polskie Stowarzyszenie Osób z CeliakiÄ… i na Diecie Bezglutenowej. Obecnie w naszym staÅ‚ym asortymencie pod markÄ… Bergio można znaleźć: frankfurterki surowe, kieÅ‚basÄ™ krakowskÄ… drobiowÄ…, szynkÄ™ z fileta, kabanos wieprzowy z dodatkiem woÅ‚owiny, kabanos
z dodatkiem wieprzowiny, kabanos Chilli, kabanos serowy.
R.Z.: Czy w ofercie sklepów znajdujÄ… siÄ™ wÄ™dliny tradycyjne lub wÄ™dliny od lokalnych dostawców?
M.C.: Wszystkie wÄ™dliny naszej marki wÅ‚asnej Bergio wytwarzane sÄ… w oparciu o tradycyjne receptury, produkty charakteryzujÄ… siÄ™ także wysokÄ… zawartoÅ›ciÄ… miÄ™sa – jak wyżej wspomniaÅ‚am – pochodzÄ… od lokalnych dostawców. Poza tym, w ofercie Netto mamy doskonaÅ‚e, lubiane przez klientów wyroby dużych znanych firm.
R.Z.: Co decyduje o wprowadzeniu nowych produktów do oferty sklepów NETTO?
M.C.: Reagujemy na potrzeby rynku, bardzo uważnie je obserwujemy i analizujemy. Systematycznie prowadzimy wÅ‚asne badania konsumenckie, które dajÄ… nam ogromnÄ… wiedzÄ™ o trendach konsumenckich. JednÄ… z naszych grup docelowych sÄ… mÅ‚ode rodziny, z myÅ›lÄ… o nich wprowadziliÅ›my do staÅ‚ego asortymentu parówki z szynki z tzw. czystÄ… etykietÄ… – bez dodatku fosforanów, sztucznych barwników, substancji konserwujÄ…cych, glutaminianu monosodowego, glutenu. ZawierajÄ… aż 93 proc. miÄ™sa z szynki. Sprzedajemy je pod markÄ… wÅ‚asnÄ… Bergio.