„Wizytówką spółki SANO jest sprzedaż zza lady. To klient dokonuje wyboru produktu
i decyduje o ilości jaką chce kupić.” – mówi Prezes Zarządu Robertas Liudvinavičius
Remigiusz Zagraba: Jak w kilku zdaniach można opisać działalność firmy SANO ?
Robertas Liudvinavićius: W chwili obecnej Firma SANO prowadzi działalność w 35 placówkach handlowych, zlokalizowanych w 13 miejscowościach na terenie województwa zachodniopomorskiego, kujawsko-pomorskiego i pomorskiego. Misją spółki SANO jest dostarczanie klientom możliwie najlepszej ceny wraz z najlepszą ofertą handlową we wszystkich placówkach, w celu zaspokajania oczekiwań klientów
i umacniania swojej pozycji na rynku. Wartości spółki SANO zostały określone i przedstawiają się następująco: lojalność i zaufanie (klientów, pracowników, dostawców), wysoka jakość obsługi, różnorodność (możliwość wyboru produktów w ramach szerokiego asortymentu), doświadczenie i konsekwencja. SANO wdrożyło w swoich placówkach system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP, który pozwala na uzyskanie pewności, że spółka wykonała wszystko dla bezpieczeństwa wyrobu i konsumenta, w odniesieniu do przepisów, zasad dobrej praktyki produkcyjnej i potrzeb klientów. Klienci wybierają markę SANO ze względu na:
a) lokalny charakter sieci,
b) lokalizację punktów handlowych,
c) szeroki asortyment oferowanych produktów,
d) dogodne godziny otwarcia poszczególnych placówek.
R.Z.: Z jakich produktów mięso - wędliny zbudowana jest oferta w sklepach SANO?
R.L.: W ofercie sklepów SANO znajduje się świeże mięso: wołowe, wieprzowe, drobiowe, sprzedawane metodą tradycyjną, zza lady oraz wędliny czołowych polskich producentów, sprzedawane metodą tradycyjną, plasterkowane na miejscu, a także wędliny paczkowane w ladach samoobsługowych.
Wizytówką Spółki SANO jest sprzedaż zza lady. To klient dokonuje wyboru produktu i decyduje
o ilości jaką chce kupić. Dział mięsno-wędliniarski (szeroki wybór świeżych produktów) to główny atut SANO. Spółka intensywnie i sukcesywnie pracuje nad doborem właściwego asortymentu, nad jakością obsługi, nad pielęgnowaniem unikalnej usługi, z której większość sklepów samoobsługowych zrezygnowała.