Sieć sklepów Żabka - rozmowa z Karolem Laskowskim - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Sieć sklepów Żabka - rozmowa z Karolem Laskowskim

„Już od 1998 roku odpowiadamy na potrzeby milionów Polaków, ułatwiając im codzienne życie. Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii polegającej na dostosowywaniu się do rynkowych trendów i preferencji klientów” - mówi Karol Laskowski, Starszy Kierownik - kategorii: wędliny, ryby chłodzone, konserwy sieci sklepów Żabka.


Remigiusz Zagraba: Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convience, kojarzonych z markami Żabka i Freshmarket. Jakie produkty z kategorii mięs posiadacie Państwo w ofercie?

Karol Laskowski: Na naszą ofertę należy patrzeć przez pryzmat dwóch formatów sklepów (Żabka i Freshmarket) oraz dostępnej w nich przestrzeni. Produkty z kategorii mięso świeże dostępne są głównie w sieci sklepów Freshmarket. Znaleźć tam można zarówno mięso pakowane, jak i mięso sprzedawane w ladzie tradycyjnej. W większych sklepach, szczególnie tych zlokalizowanych na osiedlach, oferujemy szeroki wybór zarówno mięsa wieprzowego, jak i drobiowego.

W sklepach Żabka, które są liderem formatu convenience na polskim rynku, nacisk stawiany jest na inne kategorie, szczególnie szybkie przekąski i dania gotowe. Daje nam to pole do działania w zakresie testowania wciąż nowych rozwiązań. W wybranych lokalizacjach dostępne jest np. mięso pakowane w tzw. MAP-ach, kabanosy funkcjonują w małych opakowaniach w regale przekąsek za 2 złote. Obserwujemy bacznie poziom sprzedaży tych produktów, aby jak najlepiej dopasować się do potrzeb współczesnego konsumenta.

R.Z.: Obecnie na rynku mięsnym dużym zainteresowaniem cieszą się produkty z małych, lokalnych masarni. Jakie wędliny regionalne i lokalne oferują Państwo w swoich sklepach?

K.L.: Jesteśmy jedną z nielicznych sieci, która w ramach tzw. indeksów regionalnych pozwala swoim Franczyzobiorcom na dobór wędlin rzeczywiście lokalnych, dostosowanych do klienta w danym regionie. Sklepy Żabka i Freshmarket prowadzone są przez Franczyzobiorców, którzy często pochodzą lub związani są z regionem, w którym prowadzą swój biznes, zatem oni najlepiej wiedzą jakie produkty na danym terenie są najpopularniejsze.

R.Z.: W ciągu kilkunastu lat działając na rynku handlu detalicznego na zasadzie franczyzy, Żabka zdobyła pozycję lidera w tym systemie sprzedaży. Co przyczyniło się, do tak mocnej pozycji Państwa sieci ?

K.L.: Już od 1998 roku odpowiadamy na potrzeby milionów Polaków, ułatwiając im codzienne życie. Nasz sukces zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii polegającej na dostosowywaniu się do rynkowych trendów i preferencji klientów. W 2016 roku rozpoczęliśmy proces rebrandingu sklepów Żabka. Nowe punkty mają jeszcze więcej do zaoferowania zabieganym klientom. Oprócz nowoczesnej identyfikacji wizualnej, zmienił się także asortyment i jego rozmieszczenie w sklepach. Niezależnie od lokalizacji naszą przewagę rynkową stanowią bliskie relacje naszych Franczyzobiorców z klientami. Znamy dobrze zwyczaje zakupowe Polaków, dlatego nasza oferta spełnia ich wymagania.

Podążając za tymi trendami wprowadziliśmy zupełnie nowe kategorie do naszych sklepów jak np. przekąski za 2 zł, wędliny plastrowane w małych gramaturach i wąskich opakowaniach, mięsne przekąski, które nie są już tylko kabanosami. To, co również nas wyróżnia to produkty dedykowane tylko klientowi Żabki, pierwszeństwo we wdrażaniu wielu innowacji produktów i brandów. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że to Żabka dzisiaj buduje i rozwija nowoczesny rynek convenience w Polsce.

R.Z.: Kto może zostać Państwa dostawcą mięsa i wędlin oraz jakie warunki musi spełnić ?

.....

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.