Kiedy pogoda się ociepla, miasta w całym kraju ożywają dzięki ulicznym targom i festynom. Pikniki, lody i grillowanie są częścią tej mieszanki. Dla miejscowych jest to okazja, aby wyjść z domu, cieszyć się słońcem i zakupami. Z kolei dla handlowców wynajęcie stoiska na targu czy festynie to szansa na budowanie sprzedaży przy jednoczesnej promocji swojej działalności. Oto sześć wskazówek, jak promować wydarzenie i uzyskać słowo na temat swojego stoiska.
1 . Wybierz swoją publiczność.
Poznaj typ tłumu, który pojawi się na Twoim letnim festynie i odpowiednio dostosuj swój marketing. Wiele z tego zależy od motywu przewodniego wydarzenia, czy będzie to festiwal muzyczny, pokaz sztuki, targ żywności czy integracja społeczności lokalnej. Na tej podstawie kształtuj swoje działania marketingowe i sprzedażowe, aby lepiej zaspokoić potrzeby potencjalnych klientów.
2. Przyprowadź ich na swoje stoisko.
Niektóre festiwale mogą być duże, co oznacza, że Twoje stoisko może zgubić się w tłumie. Jest to jeszcze bardziej prawdziwe, jeśli są umieszczone na obwodzie, z mniejszym ruchem pieszym. Niech ludzie wiedzą, że tam jesteś i przyciągnij ich do swojego stoiska, wyświetlając duży baner, rozwieszając plakaty wokół targów lub rozdając ulotki. Media społecznościowe to także świetny sposób na rozpowszechnianie informacji. Organizuj konkursy, ustawiaj hashtagi, sprawdzając, czego używają uczestnicy!
3. Najnowsze prezenty.
Aby przyciągnąć klientów i promować swoje stoisko, zainwestuj w prezenty lub przedmioty do rozdawania odwiedzającym. Mogą to być tak proste rzeczy jak długopisy, cukierki, próbki wędlin czy magnesy. Ponadto, przedmioty takie jak czapki czy koszulki mogą dodatkowo promować Twoje stoisko, gdy klienci będą je nosić na festiwalu. Upominki, które goście zabierają do domu, mogą również pomóc w promowaniu marki festiwalu jeszcze długo po zakończeniu imprezy.
4. Próbki i wersje demonstracyjne.
Jeśli sprzedajesz żywność na swoim stoisku, dostarcz próbki swoich produktów. To nie tylko przyciąga klientów, ale także może ich zmotywować do dokonania zakupu, ponieważ kupujący lubią spróbować, zanim kupią. W tym samym czasie zabawna i rozrywkowa demonstracja Twojego produktu może być również dobrą alternatywą.
5. Spraw, aby Twoje stoisko było zabawne.
Weź przykład z karnawału i rozważ wdrożenie zabawnych i interaktywnych gier na swoim stoisku. Przykładem może być koło fortuny, którym odwiedzający mogą zakręcić, aby wygrać oferty i/lub prezenty. Można również przeprowadzić gry typu trivia, nagradzając prawidłową odpowiedź darmową próbką. Na koniec wyobraź sobie konkursy, w których odwiedzający mogą wziąć udział, z nagrodami dla zwycięzcy.
6. Zostań sponsorem letniego festynu..
Festyny często mają wielu sponsorów, którzy otrzymują dodatkową promocję. Może to być w formie banerów rozwieszonych na terenie targów, lub umieszczenia reklamy na stronie internetowej festynu, lub broszurach. Bycie sponsorem może również zapewnić Ci pierwszorzędną lokalizację.”
Jeśli interesuje Państwa zakup kompletnie wyposażonego stoiska do sprzedaży, pomocji mięsa i wędlin podczas targów, festynów czy na stoiskach tymczasowych, które wyosażone jest w:
- stoisko regionalne wykonane z wysokiej jakości drewena i pomalowane białym lakierem;
- lada chłodnicza 1,5 m;
- zlewozmywak dwukomorowy z profesjonalnym łączem wod-kan ( tymczsowym) ciepła woda;
- krajalnica CELEME 250.
CENA ZA KOMPLET 1500 zł
KONTAKT 606 734 995