„Ważne dla nas jest, aby hurtownia była elastyczna cenowo, pozwalając naszym sklepom na konkurowanie z kanałem nowoczesnym.”– mówi Dyrektor Handlowy Sieci Limonka Wojciech Grzeszczak.
Remigiusz Zagraba: Sieć Limonka to obecnie 30 sklepów ogólno-spożywczych zlokalizowanych na terenie województwa pomorskiego. Czy widzą Państwo jeszcze potencjał na otwieranie nowych sklepów np. w innych województwach ?
Wojciech Grzeszczak: Nie planujemy ekspansji na terenie innych województw. Sieć Limonka funkcjonuje we współpracy
z Grupą Chorten, która ma swoje placówki na terenie województw podlaskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, lubelskiego i świętokrzyskiego. Partnerskie ustalenia z Grupą Chorten zakładają, że teren województwa pomorskiego jest obszarem rozwoju Limonek.
R.Z.:Jakie produkty mięsno-wędliniarskie znajdują się w ofercie sklepów LIMONKA i czy dostępne są produkty pochodzące z regionu pomorskiego?
W.G.: Nasze sklepy oferują szeroką gamę produktów wędliniarskich, garmażeryjnych oraz świeże mięso – wieprzowinę, wołowinę i drób. Ważnym elementem w naszej strategii jest wspieranie lokalnych producentów. Oczywiście w asortymencie sklepowym znajdują się również produkty producentów ogólnopolskich.
R.Z.: Mięso i wędliny to niewątpliwie jedna z najlepiej sprzedających się kategorii produktów świeżych. Co wyróżnia Państwa produkty mięsne spośród konkurencji?
...