Podczas konferencji TNS Polska „Happy shoppers spend more”, która odbyła się w marcu 2014, odkrywającej tajniki zachowania nabywcy w punkcie sprzedaży, zostały wręczone nagrody Detalista Roku 2013 podaje Eurocash Franczyza Sp. z o.o.
Program konferencji „Happy shoppers spend more” opierał się doświadczeniu badawczym TNS Polska oraz wiedzy o nabywcy i jego zachowaniach, a jednocześnie bazował na konkretnych przykładach rynkowych. Wydarzenie było okazją do zderzenia mitów funkcjonujących w obszarze zachowań nabywców w sklepie z rzeczywistością rynkową i odkrycia ścieżek wzrostu sprzedaży.
Detaliści Roku 2013 zostali wyłonieni na podstawie rankingu konsumenckiego TNS Polska Shopper DNA oraz rankingu profesjonalistów, który powstał na podstawie ocen reprezentantów producentów FMCG. Nagrody „Happy shopper - Detalista Roku 2013” wynikają zatem zarówno z głosu nabywców, jak i producentów.
Nagrody „Happy shopper - Detalista Roku 2013” zostały przyznane w 4 kategoriach: Hipermarkety, Dyskonty, Supermarkety oraz Małe, średnie, duże sklepy spożywcze i convenience.
Nagrody otrzymali:
-
Detalista Roku 2013 w kategorii małe, średnie, duże sklepy spożywcze i convenience - ex aequo Delikatesy Centrum oraz Chata Polska
-
Detalista Roku 2013 w kategorii Hipermarkety - Tesco
-
Detalista Roku 2013 w kategorii Supermarkety - Tesco
-
Detalista Roku 2013 w kategorii Dyskonty - Biedronka