Jedzenie nabiera nowego znaczenia - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Jedzenie nabiera nowego znaczenia

– Jedzenie jak nigdy dotąd wymaga przeredefiniowania, ponieważ traci swoją polityczną neutralność. Wybierając jedzenie będziemy manifestować naszą postawę za czymś lub przeciwko czemuś – stwierdziła Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC, podczas debaty "Żywność i jedzenie. Moda i styl", która miała miejsce w ramach XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

– Żyjemy w świecie, który jest bardzo mocno przyciskany czynnikami takimi jak zanieczyszczenie środowiska, zmiana struktury demograficznej, choroby cywilizacyjne czy digitalizacja. To nie są trendy, tylko czynniki cywilizacyjne napędzające istnienie trendów, na które marki są w stanie odpowiedzieć. Jeżeli odpowiedzą w sposób wiarygodny i ważny dla konsumenta, odniosą komercyjny sukces – wyjaśniała Marta Marczak.

Stwierdziła,że dzisiaj nie ma już neutralnych wyborów. To nowy kontekst rozmowy o biznesie spożywczym. Jedzenie ma teraz inne bardziej cywilizacyjne znaczenie.

– Mam wielkie marzenie, żeby producenci i właściciele marek spożywczych nie byli reaktywni, tylko progresywni. Zajmowali się wprowadzeniem zmian – zaznaczyła w swej wypowiedzi prelegentka.

– Marki muszą przestać myśleć o targetach, grupach docelowych. Muszą myśleć o tym, jaką wartość mają do zaproponowania. I bardzo się starać, żeby zbudować wokół tej wartości społeczność, która stanie się naturalnym medium, wiarygodnym ambasadorem. To prowadzi do nowego zjawiska w marketingu: odejścia od storytellingu do storydoing. Dziś konsumenci nauczyli się, że marki mogą opowiadać różne historie, niektórzy to wprost nazywają kalkami marketingowymi. Chodzi teraz o to, żeby odzyskać kredyt zaufania. Pokazać, że marketing to nie jest ściema, że marki mają pozakomercyjny sens i że mogą przyczynić się do ważnej dla wszystkich zmiany. Żeby to się mogło stać, muszą być uczciwe i autentyczne. Przestać gadać, a zacząć robić. To będzie marketing, który współczesnych konsumentów zainteresuje i pozwoli uzyskać to, co jest najważniejszym celem, czyli lojalność – apelowała.

 

Źródło: Polska Federacja Producentów Żywności

 

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.