Kampania promująca mięso z indyka trwa - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Kampania promująca mięso z indyka trwa

20 sierpnia 2012r. ruszyła kampania „Podaj indyka” - projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane na 6 tygodni – do 30.09.2012r.

 

Głównym celem kampanii „Podaj indyka” jest spopularyzowanie mięsa indyczego (zwłaszcza udźca i fileta), przekazanie konsumentom, że jest to mięso smaczne, łatwe w przygotowaniu i pełne wartości odżywczych. Dodatkowo kampania ma zwrócić uwagę konsumentów na to, jak ważną rolę odgrywa opakowanie, w którym mięso indycze jest kupowane – pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej (MAP) gwarantuje, że mięso jest trwalsze i bardziej bezpieczne od tego dystrybuowanego luzem.

 

 Wszystkie działania w ramach kampanii mają charakter programu edukacyjno-promocyjnego i są skierowane do konsumentek, które odpowiadają za zakupy domowe, wybór i przyrządzanie domowych posiłków oraz dbają o to, aby to co podają swojej rodzinie było zawsze smaczne i zdrowe.

 

Program edukacyjno – promocyjny „Podaj indyka” obejmuje zróżnicowane działania takie jak: ogólnopolska kampania telewizyjna (stacje TVN, TVP, TVP INFO,  pakiet ATMEDIA, POLSAT – kanały tematyczne, TV4, TVN24), kampania prasowa (reklamy w prasie opiniotwórczej, kobiecej, tematycznej i poradnikach), działania w internecie (strona internetowa kampanii www.podajindyka.pl, kampania wizerunkowa w sekcjach i witrynach kobiecych, kulinarnych i o tematyce żywieniowej/zdrowotnej, kampania zasięgowa skierowana do kobiet) i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży (sieć sklepów Real).

 

Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, planowanie i zakup mediów – Infinity Media.

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.