20 sierpnia 2012r. ruszyła kampania „Podaj indyka” - projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane na 6 tygodni – do 30.09.2012r.
Głównym celem kampanii „Podaj indyka” jest spopularyzowanie mięsa indyczego (zwłaszcza udźca i fileta), przekazanie konsumentom, że jest to mięso smaczne, łatwe w przygotowaniu i pełne wartości odżywczych. Dodatkowo kampania ma zwrócić uwagę konsumentów na to, jak ważną rolę odgrywa opakowanie, w którym mięso indycze jest kupowane – pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej (MAP) gwarantuje, że mięso jest trwalsze i bardziej bezpieczne od tego dystrybuowanego luzem.
Wszystkie działania w ramach kampanii mają charakter programu edukacyjno-promocyjnego i są skierowane do konsumentek, które odpowiadają za zakupy domowe, wybór i przyrządzanie domowych posiłków oraz dbają o to, aby to co podają swojej rodzinie było zawsze smaczne i zdrowe.
Program edukacyjno – promocyjny „Podaj indyka” obejmuje zróżnicowane działania takie jak: ogólnopolska kampania telewizyjna (stacje TVN, TVP, TVP INFO, pakiet ATMEDIA, POLSAT – kanały tematyczne, TV4, TVN24), kampania prasowa (reklamy w prasie opiniotwórczej, kobiecej, tematycznej i poradnikach), działania w internecie (strona internetowa kampanii www.podajindyka.pl, kampania wizerunkowa w sekcjach i witrynach kobiecych, kulinarnych i o tematyce żywieniowej/zdrowotnej, kampania zasięgowa skierowana do kobiet) i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży (sieć sklepów Real).
Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, planowanie i zakup mediów – Infinity Media.