Jak informują przedstawiciele sieci Kaufland Polska obrotowy rok 2020, mimo trudnej sytuacji społeczno-gospodarczej, był dla sieci Kaufland dobry pod względem przychodów ze sprzedaży. Wypracowanie 11 miliardów zł przychodu było możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii ekspansji marki, a także umiejętności szybkiego reagowania na zmieniające się okoliczności związane z epidemią COVID-19.
Nie tylko kwota przychodów ze sprzedaży robi wrażenie. W minionym roku obrotowym detalista zapłacił blisko 770 milionów złotych podatków, opłat i innych danin, w tym ok. 100 milionów złotych podatku CIT odprowadzonego przez wspólników. Pandemia nie zahamowała również procesów inwestycyjnych – w podanym okresie Kaufland wsparł rozwój polskiej gospodarki, przeznaczając na rozwój w Polsce ponad pół miliarda złotych. Co więcej, mimo niesprzyjającej sytuacji gospodarczej, firma nie wstrzymała również procesów rekrutacyjnych, zatrudniając w 2020 roku ponad 2 600 osób.