Jak sprawić, żeby stoisko mięsne przyciągało klientów?
Obecnie sklepy i stoiska mięsne przykuwają uwagę nowoczesnym designem i ciekawą konstrukcją.
Swoim atrakcyjnym wyglądem i prezentacją produktów zachęcają do zakupów.
Przejrzysta ekspozycja, odpowiednie oświetlenie wywołuje u klienta pozytywne skojarzenia ze świeżością
i wysoką jakością towaru, co przekłada się na wartość koszyka zakupowego.
Ponadto dobrze zaprojektowane stoisko wpływa na komfort pracy personelu i oszczędność czasu.
Es System K jest organizatorem programu SZTUKA MIĘSA, który polega na wsparciu sklepów
w stworzeniu atrakcyjnej aranżacji i perfekcyjnej ekspozycji mięsa i wędlin.
Specjaliści firmy są świadomi faktu, że po spełnieniu kilku fundamentalnych zasad, efekt jest imponujący,
a przede wszystkim pomocny w podnoszeniu wyników sprzedaży.
Spójny charakter wzorniczy wszystkich elementów we wnętrzu pozwala stworzyć przestrzeń handlową
o wysokim standardzie obsługi.
W ramach programu SZTUKA MIĘSA istnieje możliwość uzyskania kompleksowej oferty w zakresie
wyposażenia sklepu mięsnego: urządzeń chłodniczych, dedykowanego oświetlenia ze specjalną
barwą światła oraz innych akcesoriów.
Zespół konsultantów prowadzi cały proces projektowy:
• inwentaryzacji,
• projekt funkcjonalny,
• wizualizację,
• nadzór autorski.
Firma zapewnia dobór optymalnych warunków chłodniczych, który eliminuje efekt „ususzki” produktów.
Es System K od lat istnieje na rynku chłodnictwa jako lider technologiczny i branżowy.
W tym roku firma po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym rankingu Diamentów Forbesa dla najszybciej rozwijających się firm i najlepszych przedsiębiorców. Wachlarz urządzeń obejmuje urządzenia chłodnicze o szerokim zastosowaniu: z agregatem wbudowanym z przeznaczeniem dla małych i średnich sklepów, z zewnętrzną instalacją chłodniczą dla supermarketów, a także urządzenia dla sklepów mięsnych, cukierni, lodziarni i wszelkich innych obiektów handlowych.
Zadzwoń i dowiedz się więcej