28 lutego br. na terenie dworca kolejowego Poznań Główny został uruchomiony nowy sklep sieci Biedronka. Podróżni znajdą w nim m.in. wypiekane na miejscu pieczywo, kanapki czy świeże soki. Jest to już piąty dworzec kolejowy, na którym uruchomiono sklep sieci Biedronka.
Nowa poznańska Biedronka o powierzchni sali sprzedaży ok. 420 mkw. wyposażona została w 5 kas, które pozwolą na sprawną obsługę klientów. Dodatkowo do potrzeb podróżnych został dostosowany asortyment. W ofercie znajdują się m.in.: pieczywo wypiekane na miejscu, kanapki oraz regionalny przysmak – rogal świętomarciński. Ponadto klienci będą mogli zaopatrzyć się w świeże soki czy dania gotowe do spożycia, np. zupy i sałatki w wygodnych opakowaniach oraz w książki, które znajdą na specjalnym regale.
Z okazji otwarcia dla klientów nowej poznańskiej Biedronki została przygotowana dedykowana oferta artykułów w bardzo atrakcyjnych cenach, która jest prezentowana w specjalnym folderze.
Biedronka jest usytuowana na poziomie +2 dworca kolejowego. Klienci mają do niej bardzo dogodny dostęp z najwyższych poziomów parkingu centrum handlowego sąsiadującego z dworcem. Mogą oni skorzystać także z windy (bezpośrednio z peronu 1) lub schodów ruchomych.
Biedronka na stacji Poznań Główny jest piątą ulokowaną na dworcu kolejowym. Pierwszy sklep sieci
w tego typu lokalizacji powstał w 2014 r. na dworcu Kraków Główny. Pozostałe mieszczą się na dworcach: Warszawa Centralna i Wschodnia oraz Wrocław Główny. Sklepy Biedronka powstające na dworcach są dostosowywane pod względem wizualizacji do otoczenia, a poszczególne elementy aranżacji ich wnętrz oraz oznakowania są potwierdzane z właścicielem obiektów.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2700 sklepów w ponad tysiącu miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad pięciuset polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 58 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 11 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Źródło: Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.