"Od naszych dostawców wymagamy rzetelności, profesjonalizmu"- mówi Michał Bartłomiejczyk, specjalista ds. handlu i logistyki Alimentury Polska w rozmowie z portalem FirmyMiesne.pl
Remigiusz Zagraba: Firma Alimentura specjalizuje się w dostawach świeżego i mrożonego mięsa wołowego. Do jakich krajów europejskich realizujecie obecnie dostawy?
Michał Bartłomiejczyk: Naszymi głównymi kierunkami są: Hiszpania, Irlandia, Niemcy, Włochy oraz kraje bałkańskie, jednakże jesteśmy otwarci na nowe kierunki.
R.Z.: Jakich klientów zaopatruje Państwa firma na rynku europejskim czy są to zakłady mięsne, hurtownie, sieci handlowe?
M.B.: W zdecydowanej większości naszymi odbiorcami są zakłady przetwórcze, jednakże dostarczmy również wysoko wyselekcjonowane produkty do renomowanych hurtowni, skąd towar trafia do restauracji.
R.Z.: Jaki asortyment znajduje się w ofercie firmy ALIMENTURA i dlaczego warto podjąc z Państwa firmą współpracę?
M.B.: W naszej ofercie znajdziecie Państwo praktycznie każdy asortyment wołowy, zaczynając od podrobów, mięs drobnych, przez wszystkie elementy, zarówno świeże jak i mrożone, kończywszy na ćwierćtuszach. Serwis oferowany przez firmę Alimentura bazuje przede wszystkim na dostarczeniu klientom towaru w pełni zgodnego z jego specyfikacją, towaru należycie wyselekcjonowanego od zaufanych i kompetentnych producentów. Nasi wykwalifikowani i doświadczeni selekcjonerzy są zawsze obecni na załadunkach co gwarantuje naszym Klientom, pewność otrzymania towaru zgodnego z oczekiwaniami.
R.Z.: Kto może zostać Państwa dostawcą i jakie warunki powinien spełniać?
M.B.: Naszym dostawcą może zostać ubojnia specjalizująca się w uboju bydła oraz zakłady rozbiorowe. Od naszych dostawców wymagamy rzetelności, profesjonalizmu w każdym aspekcie współpracy, słowności oraz co najważniejsze wysokiej jakości produktu.
R.Z.: Spożycie mięsa wołowego w Polsce jest bardzo niskie w porównaniu np. do drobiu czy wieprzowiny. Polacy spożywają go ok. 1,7 kg na osobę w skali roku. Jak według Pana będzie rozwijało się spożycie wołowiny w przyszłości?
M.B.: W mojej opinii, spożycie wołowiny w Polsce z każdym rokiem będzie wzrastać. Widać to nawet po coraz większej ilości punktów gastronomicznych specjalizujących się z daniach z mięsa wołowego np. steków bądź burgerów. Polacy coraz chętniej sięgają po wołowinę, sklepy mięsne oferują coraz bogatszą paletę produktów z mięsa wołowego np. steki sezonowane. Niestety wołowina w Polsce jest jeszcze stosunkowo dosyć droga.