Prowadzenie nowoczesnego, prężnie działającego sklepu w dzisiejszych czasach to nie lada wyzwanie. Aby zachęcić klientów do tego, by zakupy robili właśnie “u nas“ nie wystarczy już tylko świetnie przygotowana kampania promocyjno-marketingowa, obniżki cen wybranych produktów, czy systematyczne akcje gratisowe. Oczywiście, są one nadal bardzo ważne, ale niestety nie kluczowe. Zabiegany współczesny konsument obecnie oczekuje pełnej wszechstronności i bogatego asortymentu. Liczy na to, że w jednym miejscu uda mu się załatwić większość spraw - zapłacić rachunki, doładować telefon, “puścić” totolotka, a nawet wypłacić pieniądze z konta i wysłać list. Ponad to w tym samym czasie chce zrobić zakupy, zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne artykuły jednocześnie spędzając czas w miłym, dobrze wyglądającym otoczeniu. Osiągnięcie tego wydaje się niemożliwe? Nic bardziej mylnego…