Drodzy Czytelnicy,
Polacy uwielbiają mięso i wędliny. Ponad 90% Polaków deklaruje, że są mięsożercami. Choć grupa wegetarian i wegan z każdym rokiem się powiększa, szczególnie wśród najmłodszych generacji wiekowych, to i tak osób spożywających mięso regularnie w najbliższych latach znacząco nie ubędzie. Można spodziewać się jednak większej świadomości wśród konsumentów, którzy z całą pewnością będą spożywać mięso i wędliny coraz lepszej jakości, przywiązując ogromną wagę do dobrostanu zwierząt, ich karmienia i miejsca zakupu.
Mięso i wędliny to produkty wyjątkowe, jedne z najbardziej odżywczych. To, że pochodzą od żywych zwierząt, sprawia, że zasługują na szczególne traktowanie i szacunek.
Podczas moich podróży po Polsce chętnie odwiedzam w różnych miejscach sklepy mięsne. Przyznam szczerze, że są sklepy oryginalne i wyjątkowe. Personel tam jest radosny, świadomy tego, co sprzedaje, potrafi profesjonalnie doradzić i obsłużyć klienta tak, że zakupy są przyjemnością. Jest też wiele sklepów zaniedbanych... Wydaje się, że osoby obsługujące klientów są tam za karę.
Stoisko mięsne może być nie tylko dochodowym biznesem, to także jedno z najważniejszych stoisk w sklepie i bardzo często jego wizytówka. Postanowiłam z moimi współpracownikami i partnerami poświęcić mu czasopismo, dzieląc się wiedzą i informacjami z takich obszarów jak: obsługa klienta, sprzedaż, prawo, rynek mięsa i wędlin w Polsce i na świecie, trendy, a także analizy – abyście mogli budować i tworzyć najlepsze stoiska mięsne, do których codziennie będzie ustawiać się długa kolejka. Tego Wam serdecznie życzę.
Anna Filo-Zagraba
Redaktor naczelna/ FirmyMiesne.pl
Szczegóły u "Doradców Klienta", informacje teleadresowe znajdują się w zakładce kontakt.
ZAMÓW BEZPŁATNĄ PRENUMERATĘ - KLIKAJĄC TUTAJ