Lady dzisiaj to już nie tylko urządzenia do chłodzenia żywności.
To także wizerunek i dobre imię sklepu. Odpowiednio zaprojektowany sklep ma jednakowy charakter wzorniczy wszystkich mebli i wyposażenia. To z kolei wpływa na większe zainteresowanie ze strony klientów, bo, jak wiadomo, wolimy robić zakupy w ekskluzywnych, dopracowanych sklepach aniżeli w małych zagraconych półkami sklepikach. Sklepy o jednakowym wzornictwie dają poczucie bezpieczeństwa, zorganizowania, jasności, produkty są układane tematycznie. Są świetnie doświetlone, mają niezbędną przestrzeń komunikacyjną. Stworzenie przestrzeni handlowej o wysokim standardzie obsługi dla klienta wpływa także na zwiększenie koszyka zakupowego. Skuteczne budowanie doświadczeń klienta (CUSTOMER EXPERIENCE) pomaga budować lojalność klienta wobec marki.
Wszystko zależy od wizualizacji sklepu
W tradycyjnych projektach sklepów przeważają modele lad z szybą giętą. Tu rozwiązaniem jest lada LCT Tucana SPH. W nowoczesnych przestrzeniach sklepowych używane są meble kwadratowe, lady z szybą prostą takie jak Tucana 02, Tucana 03. Najnowsza propozycja lady chłodniczej Catania charakteryzuje się unikatowym promieniem gięcia szyby frontowej, co robi imponujące wrażenie w sali sprzedaży. – Lady o lekkiej konstrukcji podnoszą atrakcyjność stoisk, zwiększają efektywność sprzedaży i są bardziej ergonomiczne. Optymalne warunki chłodnicze, jakie zapewniają, gwarantują przechowywanie produktów bez obsuszania (efektu „ususzki”) – mówi Magdalena Warchoł-Koncewicz, marketing manager w firmie ES SYSTEM K. Funkcjonalność to podstawa
Funkcjonalność lady wpływa na komfort pracy personelu. Ważne jest, aby komory do przechowywania żywności umożliwiały zastosowanie pojemników Euronorm E2, bo dzięki temu obsługa oszczędza czas, nie musząc przekładać towaru. Funkcjonalne lady są zaopatrzone dodatkowo w uchwyty na noże i reklamówki, co organizuje pracę i pozwala utrzymać porządek na stoisku. Mają zamontowane specjalne podstawki pod wagę czy deskę do krojenia. Zastosowanie półek kaskadowych na powierzchni ekspozycyjnej pozwala wyeksponować wędliny, mięsa tak, aby zapewnić efekt „obfitości” produktów.
Energooszczędność – czyli mniejsze rachunki
Nie bez znaczenia jest zmniejszony pobór energii elektrycznej – bo nowe urządzenia są energooszczędne, co z punktu widzenia właściciela sklepu jest istotne o tyle, że większy zysk zostaje w jego kieszeni. Jeśli spełni się kilka fundamentalnych zasad, efekt może być imponujący. To jednak sztuka… opracowana do perfekcji przez zespół specjalistów firmy ES SYSTEM K, którzy pomagają w atrakcyjnej aranżacji sklepu oraz w podnoszeniu wyników sprzedaży. W ramach programu SZTUKA MIĘSA można uzyskać kompleksową ofertę w zakresie wyposażenia sklepu mięsnego: dotyczącą urządzeń chłodniczych, dedykowanego oświetlenia ze specjalną barwą światła oraz innych akcesoriów. Zespół konsultantów ES SYSTEM K prowadzi cały proces projektowy przestrzeni, od inwentaryzacji przez projekt funkcjonalny, wizualizację po nadzór autorski.
tel. 32 644 04 00, e-mail: info@essystemk.pl, www: essystemk.pl
Producent lad chłodniczych - ES SYSTEM K Sp. z o.o.
Czytaj także:
Kompleksowe wyposażenie sklepu mięsnego
Nowoczesne urządzenia chłodnicze ES SYSTEM K hitem targów EUROSHOP 2014
Lada chłodnicza do wędlin- LCT Tucana
Ekologiczne i energooszczędne urządzenia chłodnicze - ES System K
Firma ES SYSTEM K zaprasza na stoisko w Dusseldorfie na targach EUROSHOP