Już za 4 tygodnie Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych POLAGRA FOOD. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia, w ramach otwartej sceny szkoleniowej, zaplanowano między innymi spotkanie na temat kremowania wizerunku marki własnej.
Marki własne od kilku lat zyskują coraz więcej miejsca w naszych koszykach zakupowych. Kiedyś kojarzyły się z produktem tanim i jednocześnie niskiej jakości. Dziś uchodzą raczej za symbol rozsądnego zakupu w dobrej cenie, a niektóre z nich zmierzają w kierunku najwyższych półek. To jak będą postrzegane zależy od szerokiego spektrum działań, które zostaną podjęte przez sieć handlową w celu uplasowania produktu w głowach konsumentów.
Fot. Polagra Food
Każda marka potrzebuje strategii, a sama obecność to za mało, by klienci zaufali nowemu produktowi na tyle, by zmienić swoje przyzwyczajenia. Konieczne jest odpowiednie pozycjonowanie i komunikacja oparta o solidne założenia strategiczne. Tylko w ten sposób marka zagości w świadomości odbiorców,
a oni pozwolą jej się 'kupić'. – to słowa Moniki Śleziońskiej z Agencji MOMA, która wraz z Martą
Cały-Sturzbecher, podczas targów Polagra Food w Poznaniu, poprowadzi specjalny wykład dedykowany marketerom odpowiedzialnym za budowanie brandów.
Na spotkaniu będzie można dowiedzieć się między innymi czym jest strategia marki i jakie wartości
za sobą niesie. Słuchacze zostaną także przeprowadzeni przez proces tworzenia strategii
i zaznajomieni z jej poszczególnymi etami począwszy od badań marketingowych, poprzez określenie grup docelowych i budowanie person, a skończywszy na doborze narzędzi komunikacji, które zostaną wykorzystane do budowania doświadczeń klienta z marką, również tych, poza miejscem sprzedaży.
Spotkanie „Strategia komunikacji marek własnych” zostało zaplanowane na drugi dzień targów Polagra Food, tj. 9 kwietnia 2018, na godz. 14.30 i jest jednym z w programie wydarzeń targów Polagra Food, przygotowanym z myślą o potrzebach zarówno producentów żywności, jak i jej dystrybutorów. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.