Od 1967 roku BÄRO prezentuje sklepy mięsne w najlepszym świetle.
Światło to najważniejszy łącznik pomiędzy Waszymi produktami a klientami.
50 lat jakości – Made in Germany.
Jedzenie to zarówno przyjemność, jak i rozkosz. Apetycznie przedstawione produkty przemawiają do zmysłów. Zmysłowość, orientacja i zaufanie to kluczowe aspekty sprzedaży detalicznej żywności.
Wszystko w odpowiednim świetle. Dobrze zaprojektowane Oświetlenie do każdej powierzchni.
OŚWIETLENIE SKLEPÓW MIĘSNYCH : EMOCJONALNE, EFEKTYWNE, WYDAJNE
Specjalna barwa światła:
- SpecialMeat
SpecialMeat jest specjalną barwą światła do prezentacji mięsa i wędlin. Jest nowoczesnym następcą technologii BARO mBFL z filtrami do mięsa.
Specjalna barwa światła:
- Fish& Seafood
Barwa Fish&Seafood należy do gamy barw led specyficznych dla produktu, ma temperature barwową zbliżoną do 4000K, ale dzięki dużemu udziałowi składnika czerwonego, nadaje się również do mięsa i wędlin.
Strefa wejscia i witryny sklepowe
Wejścia i witryny sklepu mięsnego to znacznie więcej niż tylko fasada i wejście. Są wizytówką sklepu; przyciągają klientów i witają ich. Odpowiednie światło wprawia ich w nastrój do robienia zakupów. Liczy się pierwsze wrażenie!
ŚWIATŁO PRZYCIĄGA Z ODDALI:
· Podświetlane fasady i panele reklamowe są widoczne z daleka i zapewniają, że sklep jest łatwo rozpoznawalny.
LADA SPRZEDAŻOWA
Od boczku po wołowinę, od wieprzowiny po drób - różnorodność produktów w ladzie rzeźnika jest imponująca i kusząca. Typowe spektrum kolorów produktów od białego do różowego i ciemnoczerwonego - oświetlenie specyficzne dla produktu przynosi tutaj bardzo wymierne korzyści.
ŚWIATŁO POZWALA DOŚWIADCZYĆ JAKOŚCI
· Jednolite światło jest łagodne dla produktów
· Umiarkowany poziom oświetlenia I odległość źródeł światła od towaru zapobiega przedwczesnemu odbarwianiu się mięsa.
· Efekt światła specyficznego dla produktu jest szczególnie wyraźny w przypadku świeżego mięsa i wędlin.
TYŁ STOISKA MIĘSNEGO I STREFY ROBOCZE
Tył stoiska mięsnego odgrywa potrójną rolę – służy jako strefa komunikowania promocji (grafiki i tablice promocyjne), jest miejscem pracy sprzedawcy (krojenie, rąbanie, mielenie mięsa i wędlin) oraz często jest używana jako miejsce do ekspozycji podsuszanych kiełbas, szynek itp.
Zawsze na widoku Klienta – dlatego jej odpowiednie oświetlenie jest również kluczowe.
ŚWIATŁO DEFINIUJE PRZESTRZEŃ:
· Jednorodne oświetlenie podkreśla powierzchnię ściany jako pionową, wizualną granicę
· Asymetryczne oprawy wallwasher zapewniają jednorodne oświetlenie wertykalne, jednocześnie doświetlając strefę pracy.
· Dodatkowe akcenty o odpowiedniej barwie światła przyciągają uwagę Klientów do ekspozycji wiszącej na hakach lub w szafach chodniczych.
PRZEJRZYSTOŚĆ TO ATUT
Dlatego wiele nowoczesnych koncepcji sklepów mięsnych oferuje wgląd w produkcję i przygotowanie: kunszt pracy. Tutaj łączą się wymagania dotyczące atrakcyjnej prezentacji produktu i ergonomicznego oświetlenia miejsca pracy.
PRZEKĄSKI I OBSŁUGA GASTRONOMICZNA
Usługi gastronomiczne stają się coraz większym ud ziałem sklepów mięsno – wędliniarskich -- w postaci gotowych gorących posiłków, przekąsek lub strefy bistro.
Harmonijny design pobudza apetyt i zaprasza klientów do odpoczynku.
ŚWIATŁO TWORZY ATMOSFERĘ:
· Łagodne, ciepłe oświetlenie tworzy przyjemną atmosferę i wyróżnia obszar konsumpcji żywności od obszaru sprzedaży.
· Bezpośrednio skierowane światło z dobrym oddawaniem kolorów akcentuje stoły.
· Indywidualny design opraw może podkreślać temat gastronomii.
Opowiedz swoją historię przy pomocy światła!
Uważamy, że istnieje różnica między oświetleniem a światłem. I to światło ma moc dotykania ludzi, inspirowania ich i aktywowania do działania.
Oświetlenie sklepów mięsnych- BÄRO