„Innowacyjność i nowatorskie rozwiązania, jak również tradycyjne wędliny przygotowane na podstawie staropolskich receptur, przyciągają nasze zainteresowanie i powodują chęć posiadania w sprzedaży takich produktów. Dzięki temu jesteśmy w stanie wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych konsumentów.”– mówi Eliza Szeptycka z sieci sklepów Nasze Sklepy Sp. z o. o.
Remigiusz Zagraba: Proszę opowiedzieć o histrorii powstania, działalności i rozwoju sieci NASZE SKLEPY?
Eliza Szeptycka: Sieć Nasze Sklepy Sp. z o. o. powstała w 2002 roku. W chwili obecnej zrzeszamy w swoich strukturach 152 placówki handlowe, które zlokalizowane są na terenie miasta stołecznego Warszawa i woj. mazowieckiego. Ideą działalności Naszej Sieci jest dostarczenie naszym klientom jak najlepszej oferty handlowej w możliwie najniższej cenie, przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, tak by zaspokoić ich oczekiwania i umocnić naszą pozycję na rynku. Wartości, które od wielu lat przekazujemy to lojalność i zaufanie do naszych konsumentów, jak również do producentów i dostawców. Wysokie standardy jakości obsługi, szeroka gama, różnorodność i możliwość wyboru produktów z szerokiego i stale powiększanego asortymentu powodują, że klienci wybierają Naszą Sieć. Dodatkowym atutem jest również lokalny charakter lokalizacji naszych punktów, jak również dogodne godziny otwarcia placówek.
R.Z.: Produkty z kategorii mięso-wędlininy to bardzo ważna pozycja asortymentowa, każdego sklepu spożywczego. Jakie produkty mięsne są oferowane w Państwa sklepach?
E.Sz.: W ofercie sklepów Naszej Sieci znajdują się mięsa świeże: wołowe, wieprzowe, drobiowe (sprzedaż metodą tradycyjną - zza lady) i wędliny polskich czołowych producentów, jak również producentów regionalnych. Wędliny sprzedajemy metodą tradycyjną - plasterkowane na miejscu. Oferujemy również wędliny paczkowane w ladach samoobsługowych.
R.Z.: Mięso i wędliny to niewątpliwie jedna z najlepiej sprzedających się kategorii produktów świeżych. Co wyróżnia Państwa ofertę spośród konkurencji?
E.Sz.: Jak wiemy konkurencja na rynku jest ogromna. A co nas wyróżnia na jej tle? Myślę, że preferowanie w sklepach naszej sieci sprzedaży zza lady. Nasz klient sam dokonuje wyboru produktu, decydując o ilości, jaką chce zakupić. Personel natomiast, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, świadczy usługi na najwyższym poziomie, by zadowolić gusta nawet najbardziej wybrednego klienta.
Dział mięsno-wędliniarski – jego różnorodność (szeroki wybór świeżych produktów), jest jednym z głównych atutów NASZYCH SKLEPÓW. Intensywnie pracujemy nad doborem właściwego asortymentu, nad jego jakością i oryginalnością, by móc sprostać oczekiwaniom naszych klientów.
R.Z.: Kto może zostać dostawcą mięsa i wędlin do Państwa sklepów?
...
R.Z.: Jakich produktów mięsnych najczęściej szukają konsumenci w Państwa sklepach?
...
R.Z.: Jakich produktów mięsno-wędliniarskich według Państwa brakuje na rynku?