Monika Jańczak, Dyrektor Zakupów POLOmarketu - wywiad - FirmyMiesne.pl portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie
FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polscei na świecie
Portal o rynku mięsa i wędlin
[zamknij] Szanowni Państwo, informujemy iż Translator Google może zniekształcać oryginalny tekst i powodować błędy komunikacyjne. W przypadku pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00 pod numerem tel. 694 760 702 lub mailowo biuro@firmymiesne.pl

Partner główny portalu

Monika Jańczak, Dyrektor Zakupów POLOmarketu - wywiad

 

Remigiusz Zagraba: POLOmarket to dzisiaj blisko 290 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Co wyróżnia Państwa sklepy na rynku detalicznym. W jakich lokalizacjach w najbliżym czasie przewidujecie otwarcia sklepów ?  

Monika Jańczak: Jesteśmy siecią, która szczególną wagę przykłada do jakości oferowanych produktów, ich ceny i różnorodności. Lokalizację każdej nowej placówki poprzedzamy wnikliwymi badaniami rynku i potrzeb lokalnych społeczności. Staramy się budować nowe obiekty tam, gdzie pozwalają na to warunki rynkowe i założenia aktualnej strategii systematycznego organicznego rozwoju sieci. Przed nami otwarcia kolejnych placówek, m.in. w Gdańsku, Nidzicy i Blachowni.

R.Z.: Dlaczego warto robić zakupy w sklepach POLOmarket?

M.K.: POLOmarket jest polską siecią przyjaznych klientom supermarketów. Szczególną wagę przykładamy do jakości, różnorodności i ceny.  Mięso, wędliny, owoce i warzywa, a także nabiał i pieczywo dostarczane są do sklepów codziennie, a ich jakość systematycznie kontrolujemy. Zdecydowaną większość produktów dostarczają nam polscy producenci, hodowcy i rolnicy. Naszą domeną jest także wypiekane na miejscu pieczywo oraz chleb z lokalnych piekarni i doskonały nabiał.  W bogatej ofercie POLOmarketu znajdują się wszystkie artykuły niezbędne do codziennego prowadzenia gospodarstwa domowego. Konkurencyjne ceny i najwyższa jakość oferowanych produktów generują wysoki poziom satysfakcji naszych klientów. W trosce o komfort naszych klientów budujemy przestronne i nowoczesne sklepy, zgodnie z trendami wyposażenia sali sprzedaży i wystroju sklepowych wnętrz. Wszystko to sprawia, że sklepy POLOmarket są ulubionym miejscem zakupów dla milionów klientów na terenie całego kraju. 

R.Z.: Od stycznia bieżącego roku Grupa POLOmarket, została oficjalnie podzielona. Jaki wpływa miała ta operacja na działalność sieci?

M.J.:Spółka market-Detal podjęła decyzję biznesową o wyjściu z Grupy POLOmarket i utworzeniu niezależnej sieci sklepów.  Na skutek tej decyzji od dnia 1.01.2015 r. ubyło nam niespełna 170  sklepów.  Grupa POLOmarket ze względu na swoją skomplikowaną strukturę nie mogła rozwijać się wcześniej w tempie, w którym wzrastał cały rynek FMCG. Rozdzielenie firmy daje możliwości, których POLOmarket do tej pory nie miał, a nowa strategia przyśpieszenia ekspansji zagwarantuje szybki rozwój ilościowy sieci. Ale najważniejszym dla nas pozostaje zmienianie naszych istniejących sklepów i dostosowywanie ich do rosnących potrzeb naszych klientów. Należy również powiedzieć, iż nasze działania zogniskowały się wokół tego, aby nasi klienci nie odczuli  rozdzielenia, gdyż nasza misja pozostaje bez zmian: chcemy być ulubionym sklepem, mieć ulubiony personel i dostarczać przyjemności w postaci ulubionych produktów w naszych sklepach.

Gospodarka wolnorynkowa sprzyja konkurencyjności, dzięki której zawsze zyskują konsumenci. To klienci podejmujący każdego dnia decyzje zakupowe realnie wpływają na los każdej placówki handlowej i każdego dnia kierują swoje kroki do naszych sklepów.  

R.Z.: Dużo się mówi o współpracy Państwa firmy ze Stokrotką. Na czym ta kooperacja będzie polegała?

M.J.: Dyskusja na temat konkretnych kierunków kooperacji nie może wyprzedzać decyzji UOKiK-u.Celem porozumienia jest utworzenie spółki kapitałowej Polskie Supermarkety Sp. z o.o., w której POLOmarket i Stokrotka obejmą po 50% udziałów. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za zakupy towarów handlowych dla obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów.

Pod logo POLOmarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld złotych netto, co świadczy o skali możliwości obu sieci. Po uzyskaniu zgody UOKiK-u zakres współpracy może w przyszłości zostać poszerzony o kolejne obszary.

Jak ważne są produkty mięso - wędliny w Waszej ofercie?

Artykuły świeże, przede wszystkim mięso i wędliny stanowią niezwykle istotny asortyment  POLOmarketu. Codzienne dostawy świeżych produktów jak najwyższej jakości podnoszą skutecznie poziomu satysfakcji i zaufania klientów. Mięso i wędliny, są tymi produktami, po które klienci przychodzą specjalnie do POLOmarketu, doceniając fachową obsługę tradycyjnych lad mięsno-wedliniarskich w naszych sklepach.W POLOmarkecie, w odróżnieniu od sklepów dyskontowych, można znaleźć zdecydowanie szerszy asortyment wędlin i mięs, które sprzedawane są w ilościach i porcjach takich, jak zażyczy sobie klient. W ten sposób gwarantujemy jakość, wybór i wygodę zakupów w naszych sklepach.

Kto może zostać dostawcą mięsa i wędlin, jakie wymagania powinien spełnić dostawca oraz jak będzie wyglądała przyszłość produktów paczkowanych tylko dla Klientów portalu www.FirmyMiesne.pl

 

 

Autor: Remigiusz Zagraba


Autor: Remigiusz Zagraba
  • Grzegorz: 2015-06-09 09:44:39
    Dostawcą może zosatć tylko najlepszy producent :-)

FirmyMiesne - portal informacyjno - handlowy o rynku mięsa i wędlin w Polsce i na świecie

Drogi Użytkowniku!

Wchodząc na stronę portalu FirmyMiesne.pl przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i dane dotyczące aktywności lub urządzeń użytkownika. Przetwarzamy Twoje dane także w przypadku gdy: rejestrujesz się na portalu FirmyMiesne.pl, chcesz dodać ogłoszenie do Giełdy Mięsnej lub chcesz zamówić usługi online. W przypadku gdy dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, są traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administrator danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania znajdziesz w Polityce Prywatności klikając tutaj. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci prawo do poprawienia danych, ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia danych, przeniesienia danych. Szanujemy Twoja decyzję. Jeśli masz zastrzeżenia w tej kwestii wyślij nam informację na adres biuro@firmymiesne.pl

Proszę kliknij w przycisk "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług portalu FirmyMiesne.pl, w tym ze stron internetowych i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "komputerowej", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach Cookiem. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.